Haugee Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Har byttet turbo aktuator 2 ganger for å vær sikker. Bilen går ikkje heilt som den ska lengre. Bilen er chippa og har gått meget bra før. Men no når eg gir full gass så virke da som bilen nykker. Ser ut som turboaktuatoren slippe heila tio. Noken som kan ha kjennskap til detta? Legger ved eit par grafer der oransje er forventet og blå er det som bilen gir no. Ganske stor avvik mellom di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Sjekket alle vakumslanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Juni 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2022 41 minutter siden, Kvasi skrev: Sjekket alle vakumslanger? Nei, har ikkje leita etter tegninger te vakuum slangene endo. Turboaktuatore er elektronisk styrt. Ser da er noken vakuumslanger på høgre siden under spjeld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Aktuatoren er nok kalibrert til turboen og slikt er som dukker opp på billige overhalte turboer og der hvor man har bare byttet aktuator som du har gjort. Billigste for deg er sikkert å få prøvd med en brukt original turbo i ok/god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugee Skrevet Juni 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2022 14 minutter siden, E.C. skrev: Aktuatoren er nok kalibrert til turboen og slikt er som dukker opp på billige overhalte turboer og der hvor man har bare byttet aktuator som du har gjort. Billigste for deg er sikkert å få prøvd med en brukt original turbo i ok/god stand. Eg justerte koppen på aktuatoren heilt likt som den gamle. Skal vel fungere då? Er den gamle type aktuator. Visst eg trenge ny turbo så blir da oppgradering 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Usikker på om det er nok til at det blir såpass tydelig, men er det likt både på lavt og høyt turtall? Har du sjekket at VNT-beveger seg greit? Det kan være at det ikke er et problem i aktuatoren, men i den delen den skal bevege også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Er ikke kalibrering av vnt svært vanskelig da? Mener at derfor er dyrt for de skikkelige turboene. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå