Tony Soprano Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Kjøpte akkurat ett komplett felgsett i Kragerø og lurte litt på hvilken måte jeg skal frakte det på til Ålesund/omegn ? Noen med tips 🙂❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 Hør med Pilskog, de bruker å gjør dette på en enkel måte jeg betalte knappe 1000kr for frakt, om du venter litt skal jeg få tak i nr til samme mann. De kjører aviser hele tiden frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2022 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Hør med Pilskog, de bruker å gjør dette på en enkel måte jeg betalte knappe 1000kr for frakt, om du venter litt skal jeg få tak i nr til samme mann. De kjører aviser hele tiden frem og tilbake. WOW ! Nice Takker 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 (endret) 4 minutter siden, Tony Soprano skrev: WOW ! Nice Takker 🙌 Får du selger til å kjøpe 4 stk Posten Norgespakke, kan sende enheter med inntil 35 kg. Dette bør koste ca. 800. Endret Juni 29, 2022 av Ampera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2022 55 minutter siden, Ampera skrev: Får du selger til å kjøpe 4 stk Posten Norgespakke, kan sende enheter med inntil 35 kg. Dette bør koste ca. 800. Ja dette ble foreslått men han var lite villig til å bruke Posten eller Bring 😅Har sendt dekk selv med Norgespakke fra post i butikk for noen år tilbake og dette fungerte utmerket. Kan det være att det måtte emballerest att han var i tvil 😊❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 29, 2022 Share Skrevet Juni 29, 2022 1 minutt siden, Tony Soprano skrev: Ja dette ble foreslått men han var lite villig til å bruke Posten eller Bring 😅Har sendt dekk selv med Norgespakke fra post i butikk for noen år tilbake og dette fungerte utmerket. Kan det være att det måtte emballerest att han var i tvil 😊❓ Det holder med papp for å dekke felgen, bruke masse tape, tilby deg å kjøpe 4 lapper og sende til han. De bestiller du på nettet til posten, du fyller ut avsender og mottaker. Dette har jeg selv gjort når selger vil legge ut. Da har selger kun jobben med emballasje og levere til nærmeste post. Fungere perfekt. fupsaker og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2022 Takker for flott forslag Ampera 🥇🙋♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2022 Da løste dette seg hurtig ved bruk av tjenesten Nimber. Kan anbefalest ! Dette var en flott og ryddig tjeneste/gjennomføring/nettside. https://www.nimber.com/tasks/search Da blir det 18’’ Works på MINI’n 😊 Marius2002 og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå