Morbus Skrevet August 2, 2022 Share Skrevet August 2, 2022 Ikke at jeg herjer så mye med denne bilen, men merket det i vinter, et sted mellom Vestfold og Mexico at når det spinner på litt turtall så banker det i gulvet. Har ikke tenkt noe over det da bilen mest har stått i ro. Men oppdaget det igjen her siste turen før motorbytte. Tenkte at det måtte være mellomakseloppheng. Men nå etter å ha tatt av eksos og slikt så er dette ganske tight. I alle fall ikke nok slakk til at mellomaksellen tar borti noe. Er dette noe noen her har vært borti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2022 Share Skrevet August 2, 2022 Travers foringer de store lagde sånne lyder på min før de ble byttet . E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 Kan være krysset mellom mellomaksling og diffen som er deffekt. Hadde det samme på en E46 en gang. Når du gir på, så vrir du kardangen litt, og da er ikke mellomakslingen i senter mellom diff og mellomaksellager og slå dermed opp i gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 Syns dette høres mistenkelig ut som hardykobling jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 Trur eg seie meg einig med @sveigisher. Hadde samme på ein E34 eg hadde. Blei stille i hekken når traversforingane blei skifta 🙂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 19 minutter siden, RF91 skrev: Trur eg seie meg einig med @sveigisher. Hadde samme på ein E34 eg hadde. Blei stille i hekken når traversforingane blei skifta 🙂 Jada de lager lyd når de ikke er i form😊 Fått det samme på e28en min og nå merket jeg i helga . Sjekket de og de var slappe nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå