Skulebollen Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 Er 10% denne uken 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 24, 2022 Share Skrevet November 24, 2022 20% på navi/booster. Kjøper nok en usb map update selv da jeg blir sprø av utdaterte kart. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 (endret) Det er ikkje godt å forstå fordelane med dei ulike pakkane. Ex til min F46 så inneheld Connected Booster pakken følgande for 800kr: BMW Online (inkludert for livstid i Connected Drive pakken) Charging: eDrive-tjenester (Kva skal eg med dette på ein dieselbil?) Navigasjon (sanntid trafikk, fungerar det på gamle kart i det heile tatt?) Remote-tjenester (inkludert for livstid i Connected Drive pakken) RTTI kan kjøpast for 700kr USB Map update kan kjøpast for 570kr Kart og RTTI hadde no vore naturleg å ha i den samme pakken spør du meg. I tillegg har eg pakken REMOTE SERVICES You want your BMW's software to be up to date? With the Remote Software Upgrade, this is simple and convenient and does not require a service appointment. Men eg trur ikkje bilen min støttar dette. On 11/24/2022 at 6:31 PM, Lars89 said: 20% på navi/booster. Kjøper nok en usb map update selv da jeg blir sprø av utdaterte kart. Skulle gjerne følgt med når det var rabatt.. kanskje eg slår til Endret Januar 11, 2023 av TurboJens sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå