Haug530D Skrevet August 20, 2022 Share Skrevet August 20, 2022 Skal montere en slik på min F11 og lurer på om det er noe mer man trenger, så i ett Facebook innlegg at man trenger den Foamen bakom fanger samt motorplate under. Er det andre som har montert disse og som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 23, 2022 Forfatter Share Skrevet August 23, 2022 Må da være noen her som har byttet til m-front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 Hva med å spørre GS? Særlig om du tenker å kjøpe fra de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 23, 2022 Forfatter Share Skrevet August 23, 2022 7 minutter siden, E.C. skrev: Hva med å spørre GS? Særlig om du tenker å kjøpe fra de? Har kjøpt fra de, jo det kan jeg jo gjøre forsåvidt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 Google er også din venn her.:https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=806000 Riktig nok US bil, men se bort fra reflekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 23, 2022 Share Skrevet August 23, 2022 1 hour ago, Haug530D said: Har kjøpt fra de, jo det kan jeg jo gjøre forsåvidt 🙂 Da får du nok hjelp, særlig om de øyner muligheten til å selge deg litt ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 24, 2022 Forfatter Share Skrevet August 24, 2022 20 timer siden, Reef89 skrev: Google er også din venn her.:https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=806000 Riktig nok US bil, men se bort fra reflekser. En pekepinn i riktig retning ja, men ser at han har kjøpt orginalt Støtfangerskall, så mye deler som følger med i den pakken til GS som ikke følger med orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 24, 2022 Forfatter Share Skrevet August 24, 2022 19 timer siden, E.C. skrev: Da får du nok hjelp, særlig om de øyner muligheten til å selge deg litt ekstra deler De ville ikke selge meg en eneste del De hadde visst montert noen slike og kun tilpasset diverse deksler. E.C. og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2022 Share Skrevet August 24, 2022 Nei får aldri med alle delene når en kjøper fanger sånn random. Litt derfor jeg linket til den dele listen. Samme som på E60 og det, skal man ha m- sport fanger der så er det en hel del med ekstra ting som må kjøpes inn, som skjermer, deksler, hulbuer osv. Når det er sagt så er det kun nødvendig om man skal gjøre jobben 100% riktig. Alt kan tilpasses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå