Maverick2002 Skrevet September 14, 2022 Share Skrevet September 14, 2022 Her kan du kanskje få noen til å gå ved siden av mens du kjører? Ser ut på filmen som om du hører lyden godt når du kjører i gangfart. Kan som andre har nevnt være vanskelig å lokalisere lyden når man sitter inni bilen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX Skrevet September 14, 2022 Forfatter Share Skrevet September 14, 2022 Fruen har kjørt og jeg har hørt 👍 Maverick2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX Skrevet September 14, 2022 Forfatter Share Skrevet September 14, 2022 (endret) Så jo at hjullager måtte demonteres for å ta av skjoldet😆 men slipa bremseskiva bak og helgarderte meg med at det var god klaring mellom skjold å skive.. subba like herlig! Så bytta jeg om dekka bak å da bytta lyden side!! 🥳 godt det var bare det, bare rart når det er ingen synlige feil..(naankaang🤣) takker for gode innspill 👌😎 Endret September 14, 2022 av FriX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 14, 2022 Share Skrevet September 14, 2022 Må ikke av med hjullager nei, kapper bare skjoldet på det smaleste ved kaliper så får du det av og på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX Skrevet September 14, 2022 Forfatter Share Skrevet September 14, 2022 Ahaa.. men nå er mysteriet løst.. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 14, 2022 Share Skrevet September 14, 2022 (endret) 1 time siden, FriX skrev: Så bytta jeg om dekka bak å da bytta lyden side!! 🥳 godt det var bare det, bare rart når det er ingen synlige feil..(naankaang🤣) Opplevde samme på min. Kunne bli kvitt lyden ved å sprøyte på wd-40 ell lingnende, men varte ikke lenge. Vrengte dekk fra felg og brukte godt med monteringspasta mellom dekk og felg. Ble tyst etter det Edit: Iallefall inntil jeg bytta dem ut. Vet ikke med sikkerhet om det hadde vært en langvarig fix Endret September 14, 2022 av ///M-ini95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå