Olaandref Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Et lite steg nærmere å få realisert garasjeplanene nå, fikk tilsendt tegninger denne uka, gjorde noen endringer, og nå har jeg noe jeg kan bruke i søknad til kommunen, så får vi se hva de sier, de fleste jeg snakker om utenom sier i hvert fall at det ikke bør være noe problem og få det godkjent. Siden dama har kjøpt hus for utleie i Volda og jeg har en del graving igjen på tomten pluss garasjetomt etter hvert har jeg kjøpt gravemaskin, tanken er å ha denne noen mnd til alt er ferdig, for så å selge den videre. Hadde egentlig planer om en 5-6 tonner, men det hadde blitt litt lite rekkevidde når man skal ca 3 meter ned med ny drens, så da ble det en 8 tonner, mer kraft og mer rekkevidde. Tror faktisk jeg bør kunne gjøre meg litt penger på denne, fikk den for en fin pris på Auksjonen, det vil si jeg er spent på tilstanden, der er litt kosmetisk, men med litt fix blir nok denne bra, den har bare gått 3300 timer, ikke all verden det på en 19 modell. Kjenner allerede nå på at det kan bli litt vanskelig å kvitte seg med den på sikt, kjekt å ha 😅 Om alt går i mål med garasje blir det mye enklere å få ferdig E34, i dag er det bare tiltak slik den står, i går var hele gulvet vått i garasjen, ugunstig vindretning og mye regn fikk det til å renne under porten og inn. Lars89, Orjan, BMWE39turbo og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå