Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, Olaandref skrev:

Tror han hadde blitt veldig skuffet om jeg kom med 60 kg sand til sandkasse for han, har faktisk lovd han et lastebillass 😂

Du sa vel ingenting om størrelsen på lastebilen? 😂

124393_1__268556__h62090134.jpg

Skrevet
12 minutter siden, RF91 skrev:

Du sa vel ingenting om størrelsen på lastebilen? 😂

124393_1__268556__h62090134.jpg

Får sikkert 20kg på den om man tråkker litt på lasset 😅

Skrevet

Endte opp med å kjøpe et XYZ coilover sett som jeg var avgårde å hentet i dag. Har vært montert, men ikke brukt i følge selger, i tillegg til nye lagre. Dette gjør at jeg har det jeg trenger til å få bilen på hjula, uten å måtte stresse med å bygge om fjærbeina mine, da kan jeg konsentrere meg om andre ting. Vet ikke hva slags forhåpninger jeg skal ha til dette, men det ser ok ut, har mange justeringsmuligheter, og blir produsert på samme fabrikk som K sport blant annet.

Vurderer sterkt å selge M5 bremsene og, men skal ta en telefon til Vegvesenet om jeg får godkjent bilen med adapter og bremser fra 135/235/335/435, det bør gå fint med tanke på at TUV krav faller bort på 30+ år gammel bil. Har i såfall et komplett F30 335i sett på hånd.

Kjøpte og et boltetrekker sett på Wurth i dag, har en bolt som knakk når jeg demonterte travers foran. Har pøst på med rustløser og penetrerende olje, så jeg håper den skal la seg løse nå.

Hentet og 60kg blåsesand i dag, så jeg håper å få blåst litt under denne uka.

IMG_0943.jpeg

IMG_0944.jpeg

IMG_0945.jpeg

IMG_0947.jpeg

IMG_0948.jpeg

Skrevet

Eg hadde K-Sport på ein E34 touring for ein del år sidan og kan ikkje sei stort anna enn at da virka heilt topp for ein glad amatør. Blautare enn oppattevarma graut på da mjukaste, hardare enn Johnny Sins på da hardaste.

Ha dog sett ein del K-Sport-sett so ha mista lakken og bynt å rusta ette X antal år med bruk. Ha derfor ein mistanke om at lakkvalitet kanskje ikkje e på topp. Om XYZ e i samme ligaen ska eg ikkje sei nåke om, men da kan jo vera verdt å ha i bakhovudet 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...