Erlend31 Skrevet November 30, 2022 Share Skrevet November 30, 2022 Hei Har handlet meg en bmw f11 og nå etter en liten mnd i mitt eie har jeg fått to problemer jeg ikke helt vet hva som må gjøres. Det første er at når jeg går med nøkkelen i lommen så åpner bilen seg automatisk når jeg går forbi området rundt bensinlokket. Er kun der den låser seg opp og fortsetter å låse seg opp selv om bilen har blitt låst opp. Dette skjer på begge nøklene. Har comfort a. om det har noe å si. Noen som vet hva som kan være galt eller har noen tips der? Det andre problemet jeg har er at jeg får opp chassisfunksjon begrenset. Denne feilmeldingen kommer av og til når jeg er ute å kjører og forsvinner når jeg starter bilen igjen. Har lest på nett at de som har dette problemet ikke kan bytte kjøremodus, men dette går helt fint. Så også at de byttet en sensor, men kan det være så enkelt at det er dårlig kontakt på denne sensoren siden feilmeldingen kommer av og til? Alle tips og triks mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 30, 2022 Share Skrevet November 30, 2022 1. Høres ut som defekt håndtak en plass. De er svært enkle å koble ut, én etter en. Koble av en og en, så ser du hvilken som er defekt. 2. Må ta en diagnose for å få mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend31 Skrevet November 30, 2022 Forfatter Share Skrevet November 30, 2022 5 minutter siden, Otis skrev: 1. Høres ut som defekt håndtak en plass. De er svært enkle å koble ut, én etter en. Koble av en og en, så ser du hvilken som er defekt. 2. Må ta en diagnose for å få mer info. Takk for raskt svar. Skal ta å sjekke opp i håndtakene og sjekke feilkodene. Så kommer jeg tilbake med eventuelt mer info. Vet du om et nytt håndtak er en dyr del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 30, 2022 Share Skrevet November 30, 2022 Chassisfunksjon kan være luftkompressor som begynner å svikte eller belg som lekker e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 30, 2022 Share Skrevet November 30, 2022 (endret) Sjekk håndtak som nevnt, et eller flere håndtak med feil (noe som er veldig vanlig på F- serie) utgjør veldig mange rare feil ved bilen og kan gi haug av feilmeldinger i minnet. Nytt håndtak til pre LCI ferdig lakkert 4.237,50.- på Koed, de har også flere brukte inne. Tok bare en random bil da du ikke nevner noe info. uten om F11. Endret November 30, 2022 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend31 Skrevet November 30, 2022 Forfatter Share Skrevet November 30, 2022 19 minutter siden, Hpi skrev: Chassisfunksjon kan være luftkompressor som begynner å svikte eller belg som lekker e.l Det hørtes dyrt ut 😬 Får se hva jeg finner ut. Takk for svar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend31 Skrevet November 30, 2022 Forfatter Share Skrevet November 30, 2022 2 minutter siden, Reef89 skrev: Sjekk håndtak som nevnt, et eller flere håndtak med feil (noe som er veldig vanlig på F- serie) utgjør veldig mange rare feil ved bilen samt en haug av feilmeldinger i minnet. Nytt håndtak til pre LCI ferdig lakkert 4.237,50.- på koed, de har også flere brukte inne. Tok bare en random bil da du ikke nevner noe info. uten om F11. Ja, skjønner. Har en 528ix facelift😊 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå