HakonLimseth Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Tett egr, dpf, eller innsug? Dårlig luftfilter eller gåen turbo? Det kan være så mangt, og det er sjanser for at det ikke er noen feilkoder som slås ut, sjekk det enkleste først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Er det sånn at den ene feilkoden på lysmodul (00001F) indikerer at nødmodus/limp home mode er aktivert? Er på tynn is i forhold til kunnskapsnivå her - men kan feilen på ABS/DSC ha utløst nødmodus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn70 Skrevet Januar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2023 Det er selvfølgelig en mulighet, men det virker litt rart at jeg har kjørt ca 80 mil med det varsellyset på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 Går kanskje an å ta sikringen til ABS/DSC og se om noe endrer seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn70 Skrevet Januar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2023 Du tenker den kan gå ut av nødmodus med det? Verdt et forsøk, da kan jeg ihvertfall kjøre den nlrmalt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 3, 2023 Share Skrevet Januar 3, 2023 Vis den blir varm ved pådrag og kald i unnabakker så trenger du hvertfall nye termostater. Har den gått sånn lenge så har den heller ikke fått regenerert partikkelfilteret, tid siden sist regen. kan sjekkes med diagnose. HakonLimseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Torgersen Skrevet Juli 10, 2023 Share Skrevet Juli 10, 2023 Hei! Har nettopp fått samme problem på min bmw x3 2006 2.0D 2006... Fant du omsider ut hva det var som gjorde at du mistet motorkraft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå