prebo84 Skrevet Januar 10, 2023 Skrevet Januar 10, 2023 Slangen inn i forkant på innsugsmanifoilen er ødelagt i festet- noen som vet hva som bør gjøres? Slangen var nesten helt av og jeg dyttet den innpå.. En del gris som har kommet ut.. Håper selv at det bare er rens og slangeklammer- men frykter en større utgift.. Noen som kan dette her -og navn på reservedeler jeg eventuelt må skaffe meg? 2010 E60 520d (n42)
Reef89 Skrevet Januar 10, 2023 Skrevet Januar 10, 2023 Ville bare byttet slangen. Alt du trenger finner på ETK. Koed.no feks.
prebo84 Skrevet Januar 10, 2023 Forfatter Skrevet Januar 10, 2023 På 10.1.2023 den 21.48, Reef89 skrev: Ville bare byttet slangen. Alt du trenger finner på ETK. Koed.no feks. Expand Takk for svar 🙂 Det skal jeg sjekke ut 👍
E.C. Skrevet Januar 10, 2023 Skrevet Januar 10, 2023 Er vel N47 du har, ikke N42. 13717803842 tipper jeg. TurboJens reagerte på dette 1
prebo84 Skrevet Januar 11, 2023 Forfatter Skrevet Januar 11, 2023 Ja, det stemmer..N47 Det er heller ikke rør til innsug manifoil jeg trenger..det er ett rør på andre siden..kan det være olje-retur? Den går inn oppunder olje låkket..og det har blitt noe gris..
///M-ini95 Skrevet Januar 11, 2023 Skrevet Januar 11, 2023 Er rør til veivhusventilasjonen, veldig vanlig at de blir sprø som kjeks og lekker på N47. Er bilen import eller norsksolgt? Hvis sistnevnte så trenger du rør med oppvarming, hvis ikke så slipper du unna med noen hundre kroner for ny del.
prebo84 Skrevet Januar 11, 2023 Forfatter Skrevet Januar 11, 2023 På 11.1.2023 den 20.28, ///M-ini95 skrev: Er rør til veivhusventilasjonen, veldig vanlig at de blir sprø som kjeks og lekker på N47. Er bilen import eller norsksolgt? Hvis sistnevnte så trenger du rør med oppvarming, hvis ikke så slipper du unna med noen hundre kroner for ny del. Expand Takk! Jeg klarte å lete frem delen på autodoc i går men var ikkr sikker..-du bekreftet dett nå veivhus lufting.. Bilen er importert fra tyskland året etter den først møtte asfalten, leste i annonsen på slangen, at den tåler ikke kalde klima...betyr dette, siden jeg har logget inn med reg.nr, at det er slangen uten oppvarming jeg skal ha..-jeg fant ingen som ikke hadde denne merknaden om kalde klima...
///M-ini95 Skrevet Januar 11, 2023 Skrevet Januar 11, 2023 På 11.1.2023 den 20.41, prebo84 skrev: Takk! Jeg klarte å lete frem delen på autodoc i går men var ikkr sikker..-du bekreftet dett nå veivhus lufting.. Bilen er importert fra tyskland året etter den først møtte asfalten, leste i annonsen på slangen, at den tåler ikke kalde klima...betyr dette, siden jeg har logget inn med reg.nr, at det er slangen uten oppvarming jeg skal ha..-jeg fant ingen som ikke hadde denne merknaden om kalde klima... Expand Hvis bilen er tysk import er jeg 99,9% sikker på at det ikke er oppvarming på slangen. Det kan enkelt bekreftes ved å se på utstyrslisten eller å sjekke om det er en elektrisk stikker på selve slangen. Den slangen tåler fint kaldt klima, med mindre du ser -35 grader hele tiden
TurboJens Skrevet Januar 11, 2023 Skrevet Januar 11, 2023 På 11.1.2023 den 20.28, ///M-ini95 skrev: Er rør til veivhusventilasjonen, veldig vanlig at de blir sprø som kjeks og lekker på N47. Expand Har skifta en sånn på B47 og, går som regel bra lenge men etter nokre år blir det som du seier kjeks. Blir i alle fall umulig å demontere heil sidan den er avhengig av å kunne flekse litt ved montering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå