Gå til innhold

Reservedel?

prebo84
 Share

Anbefalte innlegg

Slangen inn i forkant på innsugsmanifoilen er ødelagt i festet- noen som vet hva som bør gjøres? Slangen var nesten helt av og jeg dyttet den innpå.. En del gris som har kommet ut..

Håper selv at det bare er rens og slangeklammer- men frykter en større utgift..

Noen som kan dette her -og navn på reservedeler jeg eventuelt må skaffe meg?

2010 E60 520d (n42)

E8F783BF-E211-4078-B408-1E4820813529.jpeg

9C76359E-38DB-4CA3-9AA7-16E3C94D0D61.jpeg

61B81FD4-93A2-4758-9D2F-AF3C476DD7AF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer..N47

Det er heller ikke rør til innsug manifoil jeg trenger..det er ett rør på andre siden..kan det være olje-retur? Den går inn oppunder olje låkket..og det har blitt noe gris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rør til veivhusventilasjonen, veldig vanlig at de blir sprø som kjeks og lekker på N47. 

Er bilen import eller norsksolgt? Hvis sistnevnte så trenger du rør med oppvarming, hvis ikke så slipper du unna med noen hundre kroner for ny del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Er rør til veivhusventilasjonen, veldig vanlig at de blir sprø som kjeks og lekker på N47. 

Er bilen import eller norsksolgt? Hvis sistnevnte så trenger du rør med oppvarming, hvis ikke så slipper du unna med noen hundre kroner for ny del. 

Takk!

Jeg klarte å lete frem delen på autodoc i går men var ikkr sikker..-du bekreftet dett nå :)

veivhus lufting..

Bilen er importert fra tyskland året etter den først møtte asfalten, leste i annonsen på slangen, at den tåler ikke kalde klima...betyr dette, siden jeg har logget inn med reg.nr, at det er slangen uten oppvarming jeg skal ha..-jeg fant ingen som ikke hadde denne merknaden om kalde klima...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prebo84 skrev:

Takk!

Jeg klarte å lete frem delen på autodoc i går men var ikkr sikker..-du bekreftet dett nå :)

veivhus lufting..

Bilen er importert fra tyskland året etter den først møtte asfalten, leste i annonsen på slangen, at den tåler ikke kalde klima...betyr dette, siden jeg har logget inn med reg.nr, at det er slangen uten oppvarming jeg skal ha..-jeg fant ingen som ikke hadde denne merknaden om kalde klima...

Hvis bilen er tysk import er jeg 99,9% sikker på at det ikke er oppvarming på slangen. Det kan enkelt bekreftes ved å se på utstyrslisten eller å sjekke om det er en elektrisk stikker på selve slangen. 

Den slangen tåler fint kaldt klima, med mindre du ser -35 grader hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, ///M-ini95 said:

Har skifta en sånn på B47 og, går som regel bra lenge men etter nokre år blir det som du seier kjeks. Blir i alle fall umulig å demontere heil sidan den er avhengig av å kunne flekse litt ved montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...