gnilb Skrevet Oktober 9 Share Skrevet Oktober 9 Denne ser bøllete ut nå! Oppgraderingene synes jeg er meget riktige. Jeg har en 4.6IS selv og jeg har kun sett bøyla i front i brosjyren. Meget kult at du har skaffet deg en sånn 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 9 Forfatter Share Skrevet Oktober 9 2 minutter siden, gnilb skrev: Denne ser bøllete ut nå! Oppgraderingene synes jeg er meget riktige. Jeg har en 4.6IS selv og jeg har kun sett bøyla i front i brosjyren. Meget kult at du har skaffet deg en sånn 😁 Kult at det er flere med e53 her inne😃 har lyst på bil med m62 selv, enten en 4,6is eller en e38 igjen. Bilde av din? ja den bøylen var et scoop😄 ikke mange av de her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 9 Share Skrevet Oktober 9 (endret) Den ser slik ut 🤙 Blir innkjøp av style 87 denne uken men ikke så breie som dine men bedre felger enn nå 🙌 Endret Oktober 9 av gnilb sveigis, mr.pingu, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 9 Forfatter Share Skrevet Oktober 9 5 timer siden, gnilb skrev: Den ser slik ut 🤙 Blir innkjøp av style 87 denne uken men ikke så breie som dine men bedre felger enn nå 🙌 Se her ja😃 flott bil. Liker godt de interiørene der og! Er det individual interiørlister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Takk for det 🙌 jeg vet ikke om det er individual men de heter Titan shadow. Levert org til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.F Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 På 9.10.2024 den 13.07, ehaugsnes skrev: Har også montert 4,8is bredding siden sist post Er dette den man får kjøpt på ebay og limer på, eller noe anna oem? Har prøvd og finne litt alternativ til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Koble portåpner du nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 11 Forfatter Share Skrevet Oktober 11 15 timer siden, K.F skrev: Er dette den man får kjøpt på ebay og limer på, eller noe anna oem? Har prøvd og finne litt alternativ til min De selger glassfiberkopier på ebay for og lime fast ja, men det er elendig passform🙈 har hatt to sett, men bare montert et. Denne gangen kjøpte jeg orginalt fra en delebil i england, fjerna de gamle hjulbuene og klipsa på nye😃 K.F reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 On 10/9/2024 at 1:07 PM, ehaugsnes said: Veldig lenge siden sist oppdatering her, men det har gått i et hjemme på dekkfronten😄 men igår fikk bilen seg ny frontrute og nye viskere! Har også montert 4,8is bredding siden sist post😎 ser også at med breddinga så kommer hjula enda lenger inn. Nå har jo jeg 4 bakhjul (20x10,5) og tenkte og bruke de 4 framhjula som vinterhjul. Men jeg tror jaggu jeg bytter tilbake til orginalt, så det blir 2 av hver på både sommer og vinter. En framfelg ville sett veldig rart ut bak, spesielt nå med bredding😅 ellers har jeg kjøpt inn nye motorfester og diverse løpehjul osv. så det blir straks en litt større service ifb med girkassebytte 😊 Detter her var jo nydelig høstbilde 😍 ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 14 Forfatter Share Skrevet Oktober 14 Nå har jeg et dilemma her.. hjelp😂 har funnet denne på finn. Den har midtkonsollen jeg mangler. Skulle hatt denne, da den virkelig har komplettert interiøret mitt. Jeg vurderer faktisk og kjøpe den, swappe midtkonsoll og fikse småfeil og selge den videre. Med en vask og 20" hjul er nok denne mer lettsolgt. Den er jo stratusgrey med cinnamon interiør og. Sjelden farge som er nydelig! Ligner på sterlinggrey som jeg har, men denne har mye mer effekt i sollys. er det fler her som har vurdert denne? Er det galskap? Vil noen kjøpe den når jeg har fiksa den?😂 *husk at midtkonsollen går til en god sak* https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=374832006 gnilb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 @ehaugsnes Dette er enkelt! Kjøp. Her har du både sittepute til å bygge konturseter samt midtkonsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 14 Forfatter Share Skrevet Oktober 14 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: @ehaugsnes Dette er enkelt! Kjøp. Her har du både sittepute til å bygge konturseter samt midtkonsoll. Var inne på tanken. Men ser det er hull i skinnet, samt at det blir rare stoler og sette tilbake i den andre bilen før salg🤪 men, walknappa cinnamon counturstoler med dvd er jo igrunn det beste man kan få i en e53😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 @ehaugsnes Se der ja, det så jeg ikke. Tenker at det er nokså irrelevant hva slags stoler som blir satt tilbake ift. gjensalgspris. Kalles Cinnamon for "Zimt" i Tyskland? I så fall kan jeg skaffe deg originalt nappa/merinoskinn i Zimt slik at du kan få ordnet skavanker. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 14 Share Skrevet Oktober 14 (endret) 4 minutes ago, Saltkjelen said: @ehaugsnes Se der ja, det så jeg ikke. Tenker at det er nokså irrelevant hva slags stoler som blir satt tilbake ift. gjensalgspris. Kalles Cinnamon for "Zimt" i Tyskland? I så fall kan jeg skaffe deg originalt nappa/merinoskinn i Zimt slik at du kan få ordnet skavanker. Zimt er «kanel». Forresten rislunsj zimt fra Tyskland er kjempegod 😂 edit: disse: https://allesmuelleroderwas.de/produkte/milchreis/milchreis-original/zimt Endret Oktober 14 av mr.pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 14 Forfatter Share Skrevet Oktober 14 1 minutt siden, mr.pingu skrev: Zimt er «kanel». Forresten rislunsj zimt fra Tyskland er kjempegod 😂 Cinnamon er jo og kanel😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå