N3n Skrevet Februar 19, 2023 Share Skrevet Februar 19, 2023 Hei, Har sett på mange youtube videoer men jeg har mye mer komplisert tilgang enn å bare skru ut 5 skruer. Når jeg skrur ut skruer så kommer jeg ikke til dem på baksiden for å bytte til kidney grill. Noen forslag? Vedlegg følger med og ja, jeg vet. Må vaske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 19, 2023 Share Skrevet Februar 19, 2023 (endret) Dra de rett ut med hendene, en og en klips med fingerene inni (det jeg pleier og gjøre), bruke plastikkverktøy... mange muligheter. Skal du løsne det bakfra må du ta av fanger. Endret Februar 19, 2023 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N3n Skrevet Februar 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2023 Når jeg løsner fangeren og den er helt løs, jeg kommer ikke til inn der med hendene what so ever. Det er mulig å dra dem rett ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 19, 2023 Share Skrevet Februar 19, 2023 Kan dra de rett ut ja, er jo bare klipset. En fin video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N3n Skrevet Februar 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2023 Jeg har kommet så langt, nå mp jeg prøve å finne ut hvordan løsne en etter en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 19, 2023 Share Skrevet Februar 19, 2023 Jeg tok bare tak i de og røsket de rett ut når jeg byttet på min 🤔 Løsnet/skrudde ikke noe ut på forhånd. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2023 Share Skrevet Februar 19, 2023 Hvis du allerede har ødelagt den (knekt klips, separert ringen (?)), ville jeg kappet av rillene slik at du får jobbet med hånden bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå