Erhb Skrevet Februar 21, 2023 Share Skrevet Februar 21, 2023 Hei Bilen min kommer seg ikke opp på driftstemperatur. Den ligger på rundt 65-70 grader etter 20min kjøring ca. Byttet motortermostat i fjor og monterte en vag inline termostat til varmeveksleren forrige uke. Jeg sliter fortsatt med å få riktig temperatur. Noen som har noen tips til hva jeg bør prøve/gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 21, 2023 Share Skrevet Februar 21, 2023 Du har enda EGR termostat igjen, er den skiftet? Du kan også sjekke om VAG inline fungerer, ved å sjekke temperaturen på den tynne slangen på midten av radiator, på passasjer siden. Den skal være kald helt opp til 90 grader. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erhb Skrevet Februar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2023 Har ikke skiftet egr termostaten nei. Inline termostaten er helt ny men jeg kan sjekke om den fungerer for å utelukke det. har sett at noen har presset en peugeot termostat inn i returslangen før radiatoren også. Jeg har en slik termostat liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Februar 21, 2023 Share Skrevet Februar 21, 2023 5 timer siden, Erikbe skrev: Har ikke skiftet egr termostaten nei EGR termostaten er den som feiler først er min erfaring. Har og måtte byttet igjen etter ett år eller to på en bil. Og bruk helst original deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erhb Skrevet Februar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2023 Ser at GS selger egr termostat fra både bmw og febi. Har det noe å si om jeg går for febi med tanke på at bmw termostaten er dobbelt så dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Februar 21, 2023 Share Skrevet Februar 21, 2023 41 minutter siden, Erikbe skrev: Ser at GS selger egr termostat fra både bmw og febi. Har det noe å si om jeg går for febi med tanke på at bmw termostaten er dobbelt så dyr? Du får tak i EGR-termostat fra Mahle på Koed, litt billigere enn original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erhb Skrevet Februar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2023 Er mahle bedre enn febi? har ganske god erfaring med begge to egentlig. det er bare snakk om 50kr prisforskjell på de to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 21, 2023 Share Skrevet Februar 21, 2023 Jeg hadde nok valgt Mahle. Men mange hadde sikkert også valgt Febi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Februar 21, 2023 Share Skrevet Februar 21, 2023 1 minutt siden, Otis skrev: Men mange hadde sikkert også valgt Febi. Etter en del år i verkstedbransjen har jeg sett nok av elendig Febi kvalitet. Termostater: BMW eller Mahle, ikke utenkelig at Mahle lager begge to. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erhb Skrevet Februar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2023 Den er grei. Da bestiller jeg mahle egr termostat med engang så rekker jeg kanskje å få den før helgen holder dere oppdatert på om det ble noe bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå