FredrikSO Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 (endret) a Endret April 11, 2023 av FredrikSO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 2. Er nok sannsynlig med defekt topplager eller at krengningsstaget er løst/utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikSO Skrevet Mars 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2023 @Otis du er rå, takk for kjapt svar! var å dro litt i ting der igår, lite slakk å finne. hører med forrige eier om han byttet topplageret. Ikke noen gode inspill på lykt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 Kan jo hende TMS modulen din har røket. Da feiler jo bla. AHL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikSO Skrevet Mars 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2023 13 minutter siden, Reef89 skrev: Kan jo hende TMS modulen din har røket. Da feiler jo bla. AHL. takk for innspill! kjøpe en ny en da? har en liggende som skal funke som jeg satt i, fikk opp samme feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikSO Skrevet Mars 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2023 48 minutter siden, Otis skrev: 2. Er nok sannsynlig med defekt topplager eller at krengningsstaget er løst/utslitt. Jeg gikk ut og inspiserte fjæren som var byttet, ser ut til at forrige eier ikke hadde strammet til boltene skikkelig.... Strammet til nå. får se på vei hjem om det er løst! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 Om de har skiftet deler og ikke strammet til skruene/muttere, da kan jo lure på hva annet som er dårlig gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 44 minutter siden, FredrikSO skrev: takk for innspill! kjøpe en ny en da? har en liggende som skal funke som jeg satt i, fikk opp samme feil da. Ny/brukt module må kodes. Men ville tatt en diagnose sånn at du blir sikker og ikke bytter deler på måfå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikSO Skrevet Mars 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2023 31 minutter siden, Reef89 skrev: Ny/brukt module må kodes. Men ville tatt en diagnose sånn at du blir sikker og ikke bytter deler på måfå. Hjelper denne utlesningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 Den der forteller egentlig bare at pæren/tenneren er dårlig/gåen. Jeg vet ikke om AHL påvirkes av at pæren ikke virker da. Det må andre evt svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik1233458 Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 Det kan være verdt å ta en titt på denne nettsiden: https://bmwfault.codes/XMLDiagView?doc=MgAwADAAMAAwADEAMQAyADkANAAwADAAMgAyADAANAA= FredrikSO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikSO Skrevet Mars 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2023 2 timer siden, Erik1233458 skrev: Det kan være verdt å ta en titt på denne nettsiden: https://bmwfault.codes/XMLDiagView?doc=MgAwADAAMAAwADEAMQAyADkANAAwADAAMgAyADAANAA= Min helt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå