PIIIPower Skrevet Mai 8, 2023 Share Skrevet Mai 8, 2023 (endret) Har brukt NCS Expert, Tools32 og ISTA før, men nå virker det ikke så bra. Fikk resatt bremsene med ISTA, også var det stopp. Må kode om en FRM og jeg må få bilen EU ok mandag 08.05. (Leiebilen er dyr nok om jeg ikke skal ha den enda lengre ) Kanskje f.eks @Otis eller @Reef89 har noen hint eller tips? INPA fungerer som bare det og jeg kan lese ut informasjon Men verken ISTA Tools32 Eller NCS Expert klarer å koble seg til Jeg har prøvd både med OBD og USB i OBD.ini EDIABAS står som den alltid har gjort COM1 skal også være i orden Endret Mai 8, 2023 av PIIIPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 8, 2023 Share Skrevet Mai 8, 2023 Hat du en sånn bryter på kabel? PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2023 Share Skrevet Mai 8, 2023 Har dessverre ikke mange tips til deg her. Oppsettet ser jo helt riktig ut. Den Error meldingen i ISTA har jeg fått selv, men da har jeg bare restart programmet og gjort tilkobling på nytt. Har noe med tilkobling og gjøre. Ellers så med alt annet på data at en re- installasjon av alt løser som oftest problemet. Kan det være noe galt med kabelen din.? PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2023 2 timer siden, Otis skrev: Hat du en sånn bryter på kabel? Har ikke bryter. Har også sjekket at det ikke kabelbrudd på usb kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 8, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2023 Løste seg av seg selv Hint; lukk INPA og bruk samme USB port hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 8, 2023 Share Skrevet Mai 8, 2023 Stemmer det, tror du binder COM1 til en spesifikk kontroller på en spesifikk port. Tror jeg har gått på den smellen en gang selv. PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå