Gå til innhold

Bmw e34 535turbo prosjekt


E34 535turbo
 Share

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering, fikk såklart gjort lite i helgen også såklart. Vert og hentet mac ventil og koblet opp via sprutet nå og glømte å ta bilder dette skal eg ordne. Kom over et greit 2+2 interiør i oslo til en fornuftig pris ikkje helt komplett men så godt som til den prisen. Fikk en kompis til og svinge innom og plukke det opp og levert på døra mi idag:) har også et sett 17x8,5/17x10 bbs pitline eg vurdere og bruke på denne bilen. Har også fått nye kanaler på posten som blir henta imorgen og tilpasset og sveist inn:) 

9DA9EDE9-4863-4669-9307-C6FC2FB76A9A.jpeg

50D7C5BE-01A0-4E16-A6F8-74324EBABEC0.jpeg

E7561CAB-4025-4797-B13A-BE2414EDA869.jpeg

08559B9E-5F81-44AD-A3C2-46C535508090.jpeg

434127BB-DB4E-4037-98A1-9DAE029F4191.jpeg

57DF9466-D5B3-4E30-AACE-E808C7E21FCE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, for et DEILIG interiørvalg! Digger at du også går for grått i din bil. Dette gleder jeg meg til å få sett installert i bilen din. Felgene liker jeg også svært godt - liker at du tar et ganske så originalt valg her og ikke gjør som mange andre E34 eiere :) Synd du mangler skuffa og delen ellers i midten til baksetet da. Selv har jeg også denne type baksete men i grått skinn og jeg også mangler delen som skal til midtkonsollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, opeth84 skrev:

Ooooh, for et DEILIG interiørvalg! Digger at du også går for grått i din bil. Dette gleder jeg meg til å få sett installert i bilen din. Felgene liker jeg også svært godt - liker at du tar et ganske så originalt valg her og ikke gjør som mange andre E34 eiere :) Synd du mangler skuffa og delen ellers i midten til baksetet da. Selv har jeg også denne type baksete men i grått skinn og jeg også mangler delen som skal til midtkonsollen. 

Eg har heldigvis 2 til med

samme interiør og kan låne litt fra den ene for og komplitere denne:) skal ver mest mulig «orginal» utvendig blir mtech fangere og skjørter. Så blir den jo rimelig lav såklart med semislics og spacet ut hjul det som må til :) 

Endret av E34 535turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E34 535turbo skrev:

Eg har heldigvis 2 til med

samme interiør og kan låne litt fra den ene for og komplitere denne:) skal ver mest mulig «orginal» utvendig blir mtech fangere og skjørter. Så blir den jo rimelig lav såklart med semislics og spacet ut hjul det som må til :) 

Kjekt å kunne ta fra andre biler du har :)

Ah hvilket innpress er det på felgene du skal ha på og er det mye du må "space" ? Må få ordnet noe slikt til et felgsett jeg har selv da de rubber fremme men må lese meg opp litt på dette fordi her er jeg helt grønn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, opeth84 skrev:

Kjekt å kunne ta fra andre biler du har :)

Ah hvilket innpress er det på felgene du skal ha på og er det mye du må "space" ? Må få ordnet noe slikt til et felgsett jeg har selv da de rubber fremme men må lese meg opp litt på dette fordi her er jeg helt grønn 😅

Har plass til mye i hjulbuene her, må ikkje space i det hele tatt men felgkanten skal ver flush med 235 bak og 225 framme på disse hjulene. Så har eg et sett med «banehjul» også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mortenej skrev:

Du som landa det 2+2 interiøret :) Utrolig kult med slikt og blir jo riktig i denne bilen :).

 

Ja eg handla i sekundet eg såg det. Tenkte eg  måtte ta kjangsen før noen andre fikk den😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, E34 535turbo skrev:

Har plass til mye i hjulbuene her, må ikkje space i det hele tatt men felgkanten skal ver flush med 235 bak og 225 framme på disse hjulene. Så har eg et sett med «banehjul» også :) 

Åja skjønner. Spennende da. Blir kjekt å se fremover her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, viggo E34 skrev:

Heisann, nå er jeg litt spent Tom. Hvordan går det her? 🤩

Joda har fått gjort en heldel! Klarte selfølgelig og miste telefonen min i helga og der va alle bilder! Skal ned imorgen og knipse litt bilder og slikt så kommer det en liten post imorgen 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...