Mykledust Skrevet Juni 17, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2024 Takk for det @sveigis! Utrulig morsomt å kjøyre, «bensinforbruk» e ett ord som blir viska ut av vokabulæret når eg sitte bak rattet😁 Det e jo småting, dårlig tomgang, litt elektrisk som må ordnast og irriterande ulyda her og der. Har deler på veg, og sida bilen må stå ute under tak akkurat no tar eg det litt langsmed😁 Har forresten ikkje fått svar på søknad endå, BT har vel mykje å gjere på? 🤷🏼♂️ Håpa snart🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 17, 2024 Share Skrevet Juni 17, 2024 Har fått vannpolert en del deler, blokken er hos Ski motorverksted, venter på at de får kontrollmålt den så jeg kan få kjøpt stempler og få den borret 🙂 Mykledust reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juni 26, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2024 Hey ho! Drive på mellom slaga då det ikkje e jobb, vaktutrykning eller leggetid slite med tomgangen: Bytt vakuumslangar, tomgangsregulator, dinna greia på gasspjeldet og albue frå luftfilter har en kina lmm på veg som eg håpa kjem fram før langtur til rudskogen;) spekulert litt med startgass for å prøve å finne årsak, men blir ikkje heilt klok.. har bytt sensor på kjølevesketemp. Instrument vise fortsatt at bilen koka😅 har ett anna instrument liggane som eg skal prøve før eg feilsøke meir. kobla til viftebrytar. Her har det vore noken før meg, og sikkert noken før forrige mann og. Det fungerte ikkje.🤬 målt i sikringsboks, testa rele. -OK. Kan det være brytar eller vifte som e gåen? Beklager mangelen på bilder:( Vi snakkas😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 4, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2024 Kan melde om at gutta er på gatebil! Kom og hils på! Camp 1 med potetsjappa Turen gikk på ca 9t og på veg over filefjell begynte det å lukte kjøleveske inni bilen… altså det NYE varmeregisteret e IKKJE tett. prøvde å kjøre både med og uten lmm tilkobla. Den gikk mykje sprekare og med fint lite fusk då den var utkobla. Litt humpa langs vegen, surt med varmeregisteret, men som Clarkson pleie å seie: let us not get bogged down🤟🏻🤟🏻 Vi sjåast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 11, 2024 Share Skrevet Juli 11, 2024 E da originalt barmeregister du ha kjøpt, eller gjekk du for uoriginalt? Eg kjøpte nettopp nytt originalt register til E30'en og håpa at da blir potte tett når da e tid for montering 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 17, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2024 På 11.7.2024 den 20.33, RF91 skrev: E da originalt barmeregister du ha kjøpt, eller gjekk du for uoriginalt? Eg kjøpte nettopp nytt originalt register til E30'en og håpa at da blir potte tett når da e tid for montering 🙃 Ridex varmeregister… 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Juli 17, 2024 Share Skrevet Juli 17, 2024 1 minutt siden, Mykledust skrev: Ridex varmeregister… 😅 Ridex har sine bruksområder, hvis bruksområdet ikke er bil, men til bruk som dørstopper inne osv. Mykledust og janerik171187 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 17, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2024 Kjøret har roa seg etter festival og andre ting. Då må en bruke litt tid i garasja! Har skrudd på motor idag og bordet mitt begynne å bli bra fullt! Fått den over på motorbukk så eg kunne skrudd av bunnpanna Og etter demontert bunnpanne fann eg noke særs spennande: Alle boltane til oljepumpa var lause😱😱 Der e jo som sagt ingen antydning til at motor har gått tørt, men eg tenke en større gjennomgang enn ka eg egentlig hadde tenkt må til no! Lagde meg og ett lite bad med vatn og avfetning so dei demonterte delane kan ligge å bade i 😁 Vi snakkas! tennbrikket og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 17, 2024 Share Skrevet Juli 17, 2024 Kjære vene det var da voldsomt og med de boltene 😩😩. Da er det bra du fikk tatt av bunnpanne og få fikset tingene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 17, 2024 Share Skrevet Juli 17, 2024 1 time siden, Mykledust skrev: Kjøret har roa seg etter festival og andre ting. Då må en bruke litt tid i garasja! Har skrudd på motor idag og bordet mitt begynne å bli bra fullt! Fått den over på motorbukk så eg kunne skrudd av bunnpanna Og etter demontert bunnpanne fann eg noke særs spennande: Alle boltane til oljepumpa var lause😱😱 Der e jo som sagt ingen antydning til at motor har gått tørt, men eg tenke en større gjennomgang enn ka eg egentlig hadde tenkt må til no! Lagde meg og ett lite bad med vatn og avfetning so dei demonterte delane kan ligge å bade i 😁 Vi snakkas! Bare vær forsiktig om du bruker kraftig såpe så du ikke går i samme fella som jeg gjorde, kraftvasken ødela huset på oljepumpa. 🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2024 10 timer siden, Olaandref skrev: Bare vær forsiktig om du bruker kraftig såpe så du ikke går i samme fella som jeg gjorde, kraftvasken ødela huset på oljepumpa. 🥶 Bruka jotun kraftvask til hus, blanda 1:20 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 18, 2024 Share Skrevet Juli 18, 2024 E M70 plaga med at boltane til oljepumpa løysnar? Eller ha da vore eit sett grisefingrar neei dar tidligare, trur du? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 18, 2024 Share Skrevet Juli 18, 2024 8 minutter siden, RF91 skrev: E M70 plaga med at boltane til oljepumpa løysnar? Eller ha da vore eit sett grisefingrar neei dar tidligare, trur du? 😄 Eller so var det det siste han rakk å løyse før han slukna på lørdagskvelden 😅🍻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2024 28 minutter siden, Olaandref skrev: Eller so var det det siste han rakk å løyse før han slukna på lørdagskvelden 😅🍻 Pakningane sat godt nedi dar kara! Trukje her har vore folk, meeeen kom ei flaske i min generelle retning under helgas countryfest… kanhende eg har vore før meg sjølv…😂 4sting😅 blir sikkert ett kult arr😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykledust Skrevet Juli 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2024 Va nettop inne på bavaria og snakka med dei. Prøvde å finne ett chassinr knytta til v12 motoren. Har kvitteringar, men sjølvsagt kjekt å få meir kjøtt på beinet til framtidig godkjenning Fekk beskjed at det var en veldig omfattande prossess med Politi, forsikringselskap og Interpol. Noken her inne som har litt innsikt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå