TrulsK Skrevet August 15, 2023 Share Skrevet August 15, 2023 Hei, Jeg er helt fersk i dette forumet, men alt har sin start;) Ber om forståelse om jeg spør om saker som er diskutert tidligere, osv ... Jeg har en i8 Roadster som jeg ønsker et nytt felgsett til. Bilen er senket med AC sitt senkesett og utover det har den AC hekk-spoiler og -diffusor etc Utfordringen med AC-felgene er flere - de produseres de ikke lenger, de er ikke å få kjøpt noen plass i Norge, ei heller andre land jeg har sjekket (les GB, USA etc). Om man skulle få tak på de er det for øvrig relativt kostbare. Av den grunn prøver jeg å finne felger som kan funke. Jeg ser mange anbefaler 9/21 foran og 10,5/21 bak, men da er det fint lite å velge blant mht riktig offset. Jeg synes det er fint når felg og dekk "flusher" innside skjerm. Men stikker det på utsiden synes jeg det er svært lite tiltalende AC felgene er, så vidt meg kjent, 8,5/21 foran og 9,5/21 bak, men jeg finner ikke ut noe om offset (ET/IS) Jeg har spurt AC her til lands, men de vet det ikke, ei heller blir jeg respondert av AC i Tyskland. Er det noen der ute som har denne infoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsK Skrevet August 16, 2023 Forfatter Share Skrevet August 16, 2023 Glem innlegget - AC-S i Tyskland svart. Om det skulle være av interesse for noen så er AC1 felgene til i8 følgende; 8,5/21-ET35 foran og 9,5/21-ET35 bak mslello, papertiger, laffe og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet August 16, 2023 Share Skrevet August 16, 2023 Jeg kommer nok aldri til å kjøpe meg i8 men jeg setter stor pris på at du legger inn svaret her. mslello, Marius2002, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå