Gå til innhold

AC Schnitzer felg til i8

TrulsK
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er helt fersk i dette forumet, men alt har sin start;) Ber om forståelse om jeg spør om saker som er diskutert tidligere, osv ...

Jeg har en i8 Roadster som jeg ønsker et nytt felgsett til. Bilen er senket med AC sitt senkesett og utover det har den AC hekk-spoiler og -diffusor etc

Utfordringen med AC-felgene er flere - de produseres de ikke lenger, de er ikke å få kjøpt noen plass i Norge, ei heller andre land jeg har sjekket (les GB, USA etc). Om man skulle få tak på de er det for øvrig relativt kostbare. Av den grunn prøver jeg å finne felger som kan funke. Jeg ser mange anbefaler 9/21 foran og 10,5/21 bak, men da er det fint lite å velge blant mht riktig offset. Jeg synes det er fint når felg og dekk "flusher" innside skjerm. Men stikker det på utsiden synes jeg det er svært lite tiltalende

AC felgene er, så vidt meg kjent, 8,5/21 foran og 9,5/21 bak, men jeg finner ikke ut noe om offset (ET/IS)

Jeg har spurt AC her til lands, men de vet det ikke, ei heller blir jeg respondert av AC i Tyskland. 

Er det noen der ute som har denne infoen? 

ACSchnitzerBMWI12I15i8AC121Forged.webp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...