Gå til innhold

0.35mm2 kabel

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få taki 0.35 kvadrat kabel med farge striper? tenker da på for esempel hvit med blå stripe, grønn med rød stripe osv... 

Tenker ikke på helfarget kabel, det finner jeg selv.

Grunnen til at jeg skal ha forskjellige kabler er at jeg skal lage ett adapter fra gammel type Icm til ny type Icm for Bmw F10/F11 sånn at det er reversibelt.

Trenger vel egentlig hovedsaklig Hvit med Sort stripe og hvit med blå stripe (Pdc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, E.C. skrev:

Hvor mye skal du ha? Trolig enklest å kappe ut litt fra en vrakbil.

Er ikke komt så langt ennda til at jeg vet hvor mye jeg trenger, skal skippe Emulator i bilen og bytte ICM og ZGW for så og montere NBT enheten tilbake, en bonus er jo at jeg da får muligheten for ECO Pro :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, awt skrev:

Jeg har kjøpt en del fra kabelknecht.de tidligere. Mener på 0,5 er minste der, men det går fint å bruke 0,5 i stedet for 0,35.

Supert, ja der hadde de mye 🙂 hadde 0.35mm2 også, med forskjellige farger, er ikke så galen pris heller, ca 25,- for 10m, hvordan er fraktprisene derfra?

Ja tror uansett kontakten jeg har kjøpt er opp til 0.75mm2 kabler

Endret av Haug530D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, awt skrev:

Husker ikke helt, men tror det var greit nok. Kan nok likevel lønne seg å kjøpe litt forskjellig man tror man kan ha bruk for i fremtiden.

Var 21 Eur i frakt, så tror jeg må finne litt mer og kjøpe, bare prøvde å gå videre, men fikk ikke lov å bruke PayPal pga adresse eller noe, har du brukt PayPal eller bankoverføring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...