Olaandref Skrevet Søndag kl. 15:58 Skrevet Søndag kl. 15:58 Det blir Tvedestrand en tur i påsken Jan, om du har litt ledig tid må vi treffes 🙂 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Søndag kl. 16:55 Forfatter Skrevet Søndag kl. 16:55 55 minutter siden, Olaandref skrev: Det blir Tvedestrand en tur i påsken Jan, om du har litt ledig tid må vi treffes 🙂 Jeg skal være hjemme hele påsken så ja ,vi må treffes . Torsdag får vi gjester og lørdagskvelden men ledig på dagtid hver dag 😊😊
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Dagens lille. Etter gårsdagens kveldsjobb hadde jeg igrunn alt som het bil oppi halsen ,men hvordan er det ikke ?😅 Jeg hadde jo bremsejobb på e91 forrige helg og der hadde jeg en caliper og to branketter som burde shines. Startet først med og få løsnet et stempel som satt godt. Wd-40 og lot det trekke inn så frem med kompressor og boom ute: Gummi rundt på bildet var helt gåen så ikke rart at det ble fylt opp med møkk for å sette seg . Uansett fikk tørket den og studert litt : Fant så frem diverse rondeller og klar for pussing: Her ble det brukt all slags mulig rondeller og etterhvert blir det bedre : Så inn i bod og bade den inn med rustomvandler: Så frem med Calipermaling og det er nå man ser at sånt arbeid er ok . Ferdig : Dette : Nå skal jeg opp på Thansen og bestille pakningsett så er den klar . Stempelet fikk jeg pusset og polert opp og tror kanskje dette kan vare en runde til : Men nå følger det med stempel i settet så setter i nytt selvsagt. Som nevnt tidligere så går den ene caliperen på e34 med et stempel som ser enda verre ut ,men etter polering og våtslip så har det vart i seks år uten og sette seg . Denne her prøvde jeg meg på og registrere batteribytte : Men fikk det ikke til da jeg ikke forstod menyen på apparatet mitt . Så får vel booke en time på Bmw og la de gjøre det . Angående bremsene bak jeg har til e9x og e8x så legger jeg dette ut for salg både med klaver osv . Trenger ikke dette nå da jeg heller vil ha pengene til andre deler .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå