sveigis Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden (endret) Bilbytte lørdag . Som sagt så fikk jeg omsider e61en tilbake idag og her og etter 8,5 mnder måtte jeg på tur for og kjenne den gode e61 følelsen 😊🥳. Først bytte bil så oppover mot Åmli ,snu og nedover igjen . Igjen dere ,for en følelse det er for meg og kunne kjøre igjen ! Kan ikke beskrives med ord . Med musikk koplet til BT er det bare nyte hvert sekund . De fleste kjører jo inspirerende som det kalles på sånne turer . Jeg derimot ,nøt hvert sekund i rolig tempo og mimret tilbake fra tiden når jeg bodde oppover her og kjørte både Opler og Bmwer 😊. Mimre eller ikke mimre så var det særs digg og sitte bak rattet i en bil som er komfortabel og avslappende og kjøre : Hjemme etter endt tur : Nå satser jeg på fint vær sånn at jeg kan få tatt en service her på den . Service og service fru Blom ,en enkel olje service heter det .😊 Endret 5 timer siden av sveigis eivi91 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden (endret) 8 minutter siden, sveigis skrev: Bilbytte lørdag . Som sagt så fikk jeg omsider e61en tilbake idag og her og etter 8,5 mnder måtte jeg på tur for og kjenne den gode e61 følelsen 😊🥳. Først bytte bil så oppover mot Åmli ,snu og nedover igjen . Igjen dere ,for en følelse det er for meg og kunne kjøre igjen ! Kan ikke beskrives med ord . Med musikk koplet til BT er det bare nyte hvert sekund . De fleste kjører jo inspirerende som det kalles på sånne turer . Jeg derimot ,nøt hvert sekund i rolig tempo og mimret tilbake fra tiden når jeg bodde oppover her og kjørte både Opler og Bmwer 😊. Mimre eller ikke mimre så var det særs digg og sitte bak rattet i en bil som er komfortabel og avslappende og kjøre : Hjemme etter endt tur : Nå satser jeg på fint vær sånn at jeg kan få tatt en service her på den . Service og service fru Blom ,en enkel olje service heter det .😊 Ble noe feil her da jeg skulle forandre på noe her 😅😩 Endret 5 timer siden av sveigis
sveigis Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 10 minutter siden, skoglund skrev: Den e12en der er bare så sykt nydelig og en riktig så koslig motor i og 😊😊,snakker med eier av bil nå istad . E12 i sånn stand kombinert med S38 ,er jo bare elsk for min del . e28en der nydelig som bare det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå