sveigis Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden 2 minutter siden, HakonLimseth skrev: Med mindre du allerede har kjøpt plusskabel fra gløderele til dynamo, så fant jeg den til slutt Den er ikke kjøpt enda pga han som skal hjelpe meg er litt opptatt enda 😊 Sender deg en pm likegjerne
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Jeg kjeder meg for tiden (Galskap å si). Ting skulle vært gjort inne men får ikke gjort det pga ork og tiltak ,samt at det som jeg skulle gjort ,krever luft og varme .Mao blir utsatt. Da kan man likegjerne kle på seg og gjøre litt på bil isteden . Visker bak på e91 måtte byttes og her med gammel: Med ny: Små elementer som gjør mye . Det gøye her er jo at nå er alt bak nytt her både visker ,mekanisme og alt funherer som det skal 😊. I og med jeg har en calliper som henger litt ,så limer driten seg godt og det måtte jeg gjøre noe med . Frem med litt våpen: Før: Dette satt godt men siden det var iskaldt ,så ble det ikke lagt vekt på finish kun få det verste bort . Og ble jo bedre nå : Igjen det må taes skikkelig når jeg skal av med felgen .😊 Ellers er det jo det vanlige her som sjekkes feks vann: Og idag toppet jeg litt opp ,noe som er første gang siden i sommer 😊. Alt ok ellers : Er jo det som er greia nå ,jeg skrur ikke for mye på denne og dette var jo noe jeg ikke hadde forestilt meg. For synes jeg hadde litt mye vas i vår med den med det ene og andre . Tenker det var pga slett vedlikehold på slutten av forrige eier 😩. Nå passer jeg hvertfall på den så godt jeg kan . Ser og at det hjalp og legge litt tid i rengjøring igår på den : Tilslutt dette: Nå venter jeg på svar angående ikveld og mer skruing 😊 Ampera og mslello reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå