sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Synes du gjør mer enn godt nok spør du meg. Uegnet plass, og ikke minst en helse som ikke akkurat spiller på lag gjør det ikke akkurat enkelt, så du skal ha for at du står på slik du gjør Gøy å høre Armin .😊 Egentlig totalt uegnet plass å drive på med bil men jeg er ikke vant til noe annet enda 😊,men en dag så . Huff ja det er det største hinderet for tiden og det med helse ,men jeg må prøve å ikke tenke på det . Jeg skal som sagt opereres nå ila våren og da må jeg ta det helt easy med å skru å ligge på bakken . Idag er det sofa og der skal jeg være resten av dagen og null dårlig samvittighet 😊🙌
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Jeg var forøvrig ute nå i forbindelse med å sjekke postkassen og ville sjekke om der fremdeles var tørt ,etter jobben igår : Og det var det 😊 Om dere ser de to boltene og den kanten der ,der drypte det olje ut alle veier og er så godt å bli kvitt sånt . Så fortsettelse kommer etterhvert ,men mulig resten skruing i motor blir tatt på Bavaria og løftebukk nå .
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Ja forresten 318 i i solen : Er folk her som gleder seg til å ta den i bruk tror jeg og da er det ekstra gøy å jobbe med den .😊 viggo E34 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå