LaStrada Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Hei! Min CIC fikk den kjente feilen som gjør at den bare restarter hele tiden. Kjøpte meg en billig modul brukt som nå ikke fungerer 100% uten at jeg programmerer. Mangler: GPS AUX Visuell PDC (har bare lyd) Alle varsler er på MAX volum Og sikkert andre ting jeg ikke kommer på i farten Har ettermontert DAB som heldigvis fungerer, så stort sett er dette nok for meg. Men savner AUX. Nøyaktig hva må gjøres / programmeres? Har ikke veldig god kunnskap om dette, mange år siden sist jeg programmerte noe. Har søkt på nett, men sliter med å enten få tak i programvaren eller skjønne nøyaktig hva som må gjøres. Noen som har en guide til nøyaktig hva som må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Kode factory default etter VO (utstyrslisten) til bilen så bør drt være greit. LaStrada og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Man må ordne FSC på et vis for at navigasjon skal virke. Enten via koding eller emulator. Koding her er ikke helt rett frem. Resten ordner seg nok med VO-koding. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 5, 2023 Share Skrevet Oktober 5, 2023 Sant, glemte den biten. Emulator er vel ut i 2023. Er det ikke noe eget program for dette nå? CIC Mafia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2023 Share Skrevet Oktober 6, 2023 Dette kom etter at jeg la den «karrieren» på hylla, så der er jeg på dypt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2023 Share Skrevet Oktober 6, 2023 FSC koder, kan man generere selv med "BMW CIC Patcher V2" ikke mulig med NBT. Da kan man generere disse: 0017 - Voice control 0019 - Navigation system Professional 001B - Navigation system Professional 00XX - LifeTime Map Code 006F – Satellite Tuner 009B – Arabian Language 009C - BMW Apps E.C. og LaStrada reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Oktober 10, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2023 (endret) Glemte å svare, men tusen takk for info! Litt enklere å søke når man vet hva man skal søke etter. Ikke gjort programmeringen ennå, men Windows er installert (er Mac/linux person til vanlig) og programvare er lastet ned! Får satse på at jeg faktisk får det til 🤞 Endret Oktober 10, 2023 av LaStrada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå