Skare99 Skrevet Oktober 19, 2023 Share Skrevet Oktober 19, 2023 Hei! Har en E91 2006 mod 320D som ikke vil starte, noen som har tips til hva jeg kan prøve? Vedlegger feilkodene som ligg inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 19, 2023 Share Skrevet Oktober 19, 2023 Sånn rent kjapt ser jeg at du har feilkode på startsperren. Tolker også feilkode 0051B0 som at bilen ikke ser at bremsen er tråkket inn. Dette i sammenheng med EWS feil vil jeg tro er årsaken, men Carly har sånn sett aldri vært det beste å feilsøke med... Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare99 Skrevet Oktober 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2023 (endret) 11 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Sånn rent kjapt ser jeg at du har feilkode på startsperren. Tolker også feilkode 0051B0 som at bilen ikke ser at bremsen er tråkket inn. Dette i sammenheng med EWS feil vil jeg tro er årsaken, men Carly har sånn sett aldri vært det beste å feilsøke med... Jeg har og tilgang til ista og inpa om det er bedre å bruke? Har du noen aning på hvordan jeg kan få fjernet startsperren? Endret Oktober 19, 2023 av Skare99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 19, 2023 Share Skrevet Oktober 19, 2023 3 minutter siden, Skare99 skrev: Jeg har og tilgang til ista og inpa om det er bedre å bruke? Det er nok bedre ja da det er BMWs egne programmer. Carlyen kan du egentlig bare kaste : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 19, 2023 Share Skrevet Oktober 19, 2023 12 minutter siden, Skare99 skrev: Jeg har og tilgang til ista og inpa om det er bedre å bruke? Har du noen aning på hvordan jeg kan få fjernet startsperren? Ville fyra i gang ISTA slettet feilkodene, så lese av hva som dukker opp igjen. Kjør så test-plan på feilkodene som mest trolig har med no-start feilen du opplever. Skal kunne synce EWS gjennom ISTA. Det kommer vel opp som et alternativ når du kjører testplan på feilkoden som omhandler dette. 9 minutter siden, Reef89 skrev: Carlyen kan du egentlig bare kaste : ) Støttes 🤌 PIIIPower og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå