Haug530D Skrevet Oktober 30, 2023 Share Skrevet Oktober 30, 2023 Har en E87 jeg skal bytte travers pga rust, men ser gulvet oppforbi traversen har litt overflaterust, så planen min her er å sandblåse dette, men hva er greiest å gjøre etterpå for å forebygge rust? lakke eller sprøyte på noe annet godstoff? er ikke så nøye hvordan det ser ut da det er på undersiden av bilen, ellers tenker jeg å sause inn med lanolin eller noe når rusten er utbedret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 30, 2023 Share Skrevet Oktober 30, 2023 @hsd Han er jo ganske oppegående på rustbehandling av litt eldre E serie. Det er nok flere også, men det var han jeg kom på først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 30, 2023 Share Skrevet Oktober 30, 2023 (endret) Finnes større eksperter på dette enn meg, men: Puss bort alt løst (sandblås er enda bedre), Brunox eller tilsvarende «rustprimer», så vanlig primer og lakk. Lanolin kan forøvrig legges rett på flater med lett overflaterust, Endret Oktober 30, 2023 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå