bmwinord Skrevet November 10, 2023 Share Skrevet November 10, 2023 Har en x3 og en e90…e90 er import og varmer ikke..f25 varmer på no time…er vel en elkolbe som varmer i x3 mens d kanskje ikke finnes på en 2005 e90? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 10, 2023 Share Skrevet November 10, 2023 Har du mer info om bilen? Årsmodell og motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 10, 2023 Share Skrevet November 10, 2023 Går utifra at det er en diesel E90? Sjekket opp både 2005 E90 320d og 2009 320d, og PTC varmer var en del av delefilmen på begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 10, 2023 Share Skrevet November 10, 2023 Jeg pleier å sjekke delekatalogen på GS bildeler med reg.nr. De bilene som har PTC element har det som regel som valgbar del. For de som ble levert uten, vises elementet på deletegningen, men delenummer kommer ikke opp lengre ned på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwinord Skrevet November 11, 2023 Forfatter Share Skrevet November 11, 2023 På 10.11.2023 den 23.38, laffe skrev: Jeg pleier å sjekke delekatalogen på GS bildeler med reg.nr. De bilene som har PTC element har det som regel som valgbar del. For de som ble levert uten, vises elementet på deletegningen, men delenummer kommer ikke opp lengre ned på siden. ser jeg har den, men den funker kanskje ikke. Vet du hvor den sitter? Hei, ser ut som jeg har den, men den funker antakelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 12, 2023 Share Skrevet November 12, 2023 Gjør samme søket hos Koed.no så kommer delenr opp. GS sine sider må være tidenes dårligste delekatalog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå