Gå til innhold

Alpinaregister - Norge


 Share

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Pussig at den ikke er registrert, koster jo ikke noe å få skilt på den. Dette er uansett en vanvittig rå bil, dette er den E30 M3 som BMW burde bygget fra starten av 👍

Interessant at den befinner seg en vei på Sørlandet. Vet du noe mer spesifikt hvor på Sørlandet? Hvis man har understellsnr går det da å søke opp eier?

Vet du noe om denne @sveigis?

Enig dette er min ultimate Alpinadrøm uten sidestykke .

Jeg var heldig å få se den som ble solgt til utlandet for noen årsiden og for en bil Fredrik .😊

Men tilbake til denne ..

Er akkurat det som er ,det står garantert så mye tøft rundt forbi som her som et fåtall vet om .

Sikkert en som ønsker minst mulig blest ,og har den stående til en dag han finner på å registrere den 😩.

Denne bilen må jo absolutt ut å få kjørt seg ,ikke minst få den på treff.

Men vi kjenner jo alle en som har mye tøft ,men ofrer ikke en tanke på å vise seg hverken på treff eller noe .

Men ja nå ble jag nyfiken ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, KKME30 skrev:

Hmm på sørlandet🤔 hørtes interessant ut.. aldri sett den på noen treff hvertfall🤔

Ja dette er interresant KKME30 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Mail-kontakt med eieren med ujevne mellomrom for å høre om bilen kommer på veien, men han «har ikke hatt tid» og «har planer for bilen». Den ble ikke godkjent pga manglende dokumentasjon på AC Schnitzer senkefjærer. Men «den er like fin enda».

Jeg synes det er kjipt at den ikke er tatt i bruk, men som dere sier, så er det nok mye som er gjemt bort rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Orjan skrev:

Jeg har vært i Mail-kontakt med eieren med ujevne mellomrom for å høre om bilen kommer på veien, men han «har ikke hatt tid» og «har planer for bilen». Den ble ikke godkjent pga manglende dokumentasjon på AC Schnitzer senkefjærer. Men «den er like fin enda».

Jeg synes det er kjipt at den ikke er tatt i bruk, men som dere sier, så er det nok mye som er gjemt bort rundt omkring.

Du får invitere ham til alpina treffet i juni👍😛 så får vi kansje sett den😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orjan skrev:

nok mye som er gjemt bort rundt omkring.

Ja og det er ganske ekstremt og .

Holdt på å svelge tungen en kveld her i høst .

Et bygg like i nærheten av meg så står der to strøkne Cosworther og div annet som aldri har vært ute på veien .

Visste ikke en gang han var bilgal en gang .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, sveigis skrev:

Et bygg like i nærheten av meg så står der to strøkne Cosworther og div annet som aldri har vært ute på veien .

En bekjent jeg har via jobb kjenner en kar på mange å 70 år som har en Sierra Cosworth som han kjøpte ny. Altså eneiers Cosworth vingebil som har gått under 100 000 km. Så ja det finnes utrolig mye tøft rundt forbi med unik historikk, og plutselig dukker de opp til overflaten. Så må bare norske entusiaster med midler gjøre sin plikt og holde bilene i norsk eierskap. 

Jeg er glad for at "Concodre" B10en ble snappet opp av en norsk entusiast og samler foran de Tyskerene som hadde meldt sin interesse for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...