Skm3 Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Bmw f11 2012 mod. Har bmw noe form for modus du setter bilen i når du foreks skal bytte dekk, løfte/jekke opp bilen? Evt hvor finner jeg det? sliter hver gang etter jeg har løfta bilen att luftbelgene kødder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 I utgangspunktet ikke. Bil skal regulere seg til normal høyde relativt raskt etter å ha blitt satt i bakken. Eventuelt så fort tenning/motor skrues på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 2 timer siden, ///M-ini95 skrev: I utgangspunktet ikke. Bil skal regulere seg til normal høyde relativt raskt etter å ha blitt satt i bakken. Eventuelt så fort tenning/motor skrues på. Med meg gjør den ikke det, bruker ta lang tid før det skjer noe som helst, den bytter også mellom hvilken side den skal slutte å funke på hver gang man løfter bilen😅 tenning å motor kan være på lenge uten noe skjer, så bare ut av det blå dagen etter kan det være iorden liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Du har ikke stag som har rusta godt fast da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 3 minutter siden, E.C. skrev: Du har ikke stag som har rusta godt fast da? Neis… noe spesifikt stag du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Til høydesensorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 3 minutter siden, E.C. skrev: Til høydesensorene. Kan ta en titt på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 hos meg så begynner kompressoren å gå etter at jeg er ferdig å bytte dekk og skrur på tenningen. Den justerer seg selv. Har du ISTA diagnose software så kan du jo slippe ut luften av belgene og kjøre den opp igjen, da bør den i hvertfall sette seg på korrekt høyde. Ellers er jo sjekk av sensorene som er nevnt her, et godt forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 2 minutter siden, dopus skrev: hos meg så begynner kompressoren å gå etter at jeg er ferdig å bytte dekk og skrur på tenningen. Den justerer seg selv. Har du ISTA diagnose software så kan du jo slippe ut luften av belgene og kjøre den opp igjen, da bør den i hvertfall sette seg på korrekt høyde. Ellers er jo sjekk av sensorene som er nevnt her, et godt forslag. Sjekket sensorene nå, samt stagene, ingenting å si på de. Hvordan ser symbole ut til kompressoren slik jeg kan finne sikringen? Bilen har blitt kjørt litt uten den har løfta seg igjen. Kun ene siden som er luft i og da må vell kompressor fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Ja og nei, les av livedata for å se om bilen får med seg at høyden er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skm3 Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 40 minutter siden, E.C. skrev: Ja og nei, les av livedata for å se om bilen får med seg at høyden er feil. Har ikke diagnose eller software til å gjøre slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Da er det kanskje på tide å vurdere det? Visuell sjekk er alltid bra, men man kommer ikke lange veien uten noe form for diagnoseverktøy på en såpass moderne bil. Den generasjonen er langt forbi triksene om å koble fra batteriet i et kvarter eller dra ut en sikring. Larssoyl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå