mr.pingu Skrevet 9 timer siden Forfatter Share Skrevet 9 timer siden (endret) Da kom det 2 pakker fra Tyskland 😎 Glasset på begge er virklig i veldig god stand Nå på jakt til styre-enheter for venstre siden den kom uten. Høyre var allerede med styre-enheter Finne styreenheter er ikke bare bare da alle på finndel.no er oppført under 63118494844. Selv det er helt annet delenummer eller en mindre versjon av FLE2. FLE2 kommer i MID, HIGH og MAX versjon (i rekkefølge). I delekatalog står bare reservedeler oppført så ikke delenummer som er brukt i fabrik. Jeg tror BMW gjør det for å holde mindre SKUs. I delekatalog står derfor da bare MAX versjonen siden den har alle funksjonaliteter og kan kodes som MID, HIGH eller MAX. Men fra fabrik, kan de montere en MID men den eksisterer ikke i ETK. I ETK får du bare opp MAX-versjonen, selv om du søker på VIN. Derfor ligger fleste ute på finndel.no med 63118494844 selv om det står kanskje 63118494842 på de. For de som kjenner litt BMW delenummere vet at ofte siste tallet indikerer hvor mye funksjonalitet enn modul har. Ved hjelp av E-SYS og TAL-calculation viser det seg at jeg trenger HWEL: 2B8F. Selv om det finnes flere delenummeret der ute, det er HWEL som er Hardware Electrical og bestemmer hva som er inn i, ikke delenummeret. Så jeg kan nå met 100% sikkerhet si at jeg trenger HWEL 2B8F for Adaptive LCI Lights. Heldigvis er HWEL skrivet på alle styre-enheter så det er mulig å finne en module som passer. Og som sist løste vi farge forskjellen Endret 9 timer siden av mr.pingu ///M-ini95, BimmerFan!, Otis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå