Kjell Rune Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 Ja da er tiden kommet for ett nytt leketøy å bruke pengene sine på🤭 Har jo alltid hatt lyst på en E21 323i men at jeg skulle ende opp med denne til slutt var vel kanskje ikke planen 😊 strålende fornøyd er jeg vertfall å kan føre nok en bmw type inn i albumet over eide bmw'er😊 fupsaker, tennbrikket, Dusy og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 Gratulerer med ny bil! Også en Alpina? Kjell Rune reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 Gratulerer så mye! E21 er det sjeldent man ser 👍 Kjell Rune reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 13 Forfatter Share Skrevet Mai 13 37 minutter siden, Otis skrev: Gratulerer med ny bil! Også en Alpina? Takker. Er nok desverre ikke en original Alpina. Mangler blant annet interiøret desverre å ser at det er utrolig vanskelig å skaffe også. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 13 Share Skrevet Mai 13 Gratulerer med fin e21 😊 Denne har gått i mitt distrikt før han du kjøpte den av . Så denne har vært i tunet mitt mang en gang 😊 Kjell Rune reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå