Gå til innhold

Drivstoffilter - bytte


F-11
 Share

Anbefalte innlegg

Å kinne på starteren til trykket bygges opp går hardt utover høytrykkspumpen. 

Så jeg mener at ISTA bør brukes, selvom man teknisk sett kan gjøre jobben uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri tatt sjansen uten å lufte først.

Risikoen er rett og slett for stor, det kan gå bra men det kan og så svært dårleg.

Treng ikkje nødvendigvis ISTA, eg har en Autel som fiksa det meste på allverdens bilar og den klara både koding og diagnose på BMW uten problems. Finst sikkert mange alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Otis said:

Igjen. Det er forsåvidt riktig, men dette gjelder ikke alle motorer.

Når en ikkje veit så er det enkelt å gi presise råd. Så for å ikkje gjere noko gale så er det en grei regel og alltid lufte ein commonrail motor etter å ha åpna dieselsystemet uansett type høgtrykkspumpe.

Utenom enkelte bilar som luftar seg sjølv med å slå av/på tenninga nokre gongar. Men dei som veit kva bil det gjeld stiller ikkje slike spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...