Detroit Skrevet Juni 11 Share Skrevet Juni 11 Har prøvd nå en stund å få oppdatert kartene i bilen. Det er noen år siden sist jeg gjorde det. Da brukte jeg Download Manager og lastet ned kart og fikk det over på USB uten problem. Men PCen jeg hadde da er borte vekk. Og jeg finner ikke Download Manager noe sted så jeg får lastet det ned. Jeg finner heller ingen steder på My BMW eller Connected Drive der jeg får oppdatert. Dinner info der om å logge inn på connected drive og finne frem kartoppdatering. Men dette er ikke mulig å finne Er det ikke mulig å få nye kart til F11 lenger? eller er det bare umulig å finne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 11 Share Skrevet Juni 11 Du har prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Detroit Skrevet Juni 11 Forfatter Share Skrevet Juni 11 Ja jeg har fulgt denne videoen til punkt og prikke. Men når jeg velger My Vehicle - Vehicle Details. Så finnes ikke Map Update som et valg jeg kan ta. men jeg kan velge service partner og se info om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11 Share Skrevet Juni 11 Ellers finnes det jo på ebay bla. BimmerFiks kan vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 11 Share Skrevet Juni 11 Send melding til bruker shawnsheridan på binmerpost, skriv typen kart du skal ha og til hvilken bil. Han sender deg link for nedlastingen gratis. Kjøp deg en lifetime FSC kode på eBay, så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Juni 11 Share Skrevet Juni 11 Husk at USB’en må formatteres som FAT32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå