sveigis Skrevet August 5, 2024 Skrevet August 5, 2024 Lykke til med eu Lauritz😊 Går nok bra skal du se. Lauritz reagerte på dette 1
Lauritz Skrevet August 10, 2024 Forfatter Skrevet August 10, 2024 Da var bilen godkjent. Fekk henta skilt torsdags ettermiddag. Første gang på vei med skilt siden den ble avskiltet i 1998. skulle egentlig hatt seg en lakkering. Men tror jeg ender med folie iløpet av vinteren da økonomien ikke tilsvarer noe lakkering med det første,men målet med å få den kjørbar og registrert igjen er nådd selvom sesongen straks er over. Eystein Ose, Olaandref, Mykledust og 7 andre reagerte på dette 10
sveigis Skrevet August 11, 2024 Skrevet August 11, 2024 Gratulerer med skilt . Alltid gøy å se flere e28er som kommer på veien 😊
Lauritz Skrevet August 12, 2024 Forfatter Skrevet August 12, 2024 Litt kvardagsluksus må være lov 😊 10 minutt å flytte over viftebladene så hadde bilen igjen fungerende coupevifte 👌🏻 IMG_9119.mov sveigis og HakonLimseth reagerte på dette 2
RF91 Skrevet August 23, 2024 Skrevet August 23, 2024 Gratulera med skilt 😁 Aldri sett nåken skifta foringane på ein dynamo før, men da ska vera ein første gang for alt 😄 sveigis reagerte på dette 1
Lauritz Skrevet August 24, 2024 Forfatter Skrevet August 24, 2024 16 timer siden, RF91 skrev: Gratulera med skilt 😁 Aldri sett nåken skifta foringane på ein dynamo før, men da ska vera ein første gang for alt 😄 Takk for det 😊 nei,ikkje ej heller,men den hang heilt på skeiva so d va iallefall påtide å få d gjort 😊😅
Lauritz Skrevet September 23, 2024 Forfatter Skrevet September 23, 2024 (endret) Da har jeg provd meg på å få bort noe av den grunningen og lakken som har blitt brukt under bilen. Det ble ikke maskert den gang det ble påført så det er sprøytet opp på bunnen av dørene. guttungen er en trofast hjelper og pådriver på at det blir gjort noe med denne bilen (sikkert pga at han er flau over at den har 3 forsjellige farger) i full gang med våtsliping polert opp bakdøren,trodde jeg hadde bilder av begge når de var ferdige. Men den gang ei. Resultate ble faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd Noen som har tips til hvordan jeg skal få bort lakken som er komt på listene ? Det er værst under listene. Vises litt på siste bildet. Endret September 23, 2024 av Lauritz Ampera og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet September 24, 2024 Skrevet September 24, 2024 Godt med en flittig hjelper i hus og bilen ser bra ut nå .😊 Angående lakk på lister ,er det den grunningen du har fått på der og ? Ville bare prøvd tynner ,men sånt kan sitte noe voldsomt .
Lauritz Skrevet September 24, 2024 Forfatter Skrevet September 24, 2024 47 minutter siden, sveigis skrev: Godt med en flittig hjelper i hus og bilen ser bra ut nå .😊 Angående lakk på lister ,er det den grunningen du har fått på der og ? Ville bare prøvd tynner ,men sånt kan sitte noe voldsomt . Ja,blir en tur på OMS i oktober så han flyr bare rundt på en sky om dagen 😊 det er grunningen ja,prøvde å ta den med tynner på dørene. Men det funka dårlig så derfor det ble våtsliping der sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå