niklasf91 Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Har knekt kontaken til parkeringsbremsen (34216794618) Jeg har søkt nettet rundt men finner ikke ut hva slags kontakt jeg er ute etter, finner bare parkeringsbremsen. Jeg er alltså ute etter "han" kontakten. Noen som har tips til hvordan å finne delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Fant den! 61136954492 mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 1 minute ago, Otis said: Fant den! 61136954492 Angående det, jeg fant dette ut nylig; om du ser på bilde av connector fra ISTA står det høyre nedenfor. Vitende at BMW delenummeret er altid i følgende format: 6113 69554492-9 Da har jeg kommet fram til at 6113 er enten leverandør kode eller gruppe-kode. Den er ikke vist i ISTA. 69554492 er selve dele nummeret Og etter bindestrek(-9) er revisjonsnummeret som ofte svært liten å si og kan 99% se bort fra. So om man se det tallet høyre i connector tegning, er det egentlig altid å bare trekke fra siste tall og så har du god utgangspunkt for å fine delenummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 61 vehicle electrical system 13 undergruppe (f.eks. cable yarded material). Varierer med bilmodell. Siste tall er revisjon ja, greit å tenke at selve delenummeret er normalt 9 tegn. Det står også ofte trykket på selve delen. Hovedgrupper og reparasjoner blir like i EPC og TIS/ISTA. Skal du gjøre noe med bremser så vet du at du skal inn på 34. I tillegg har noen komponenter høyre og venstre side. Partall = høyre, oddetall = venstre. Otis og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Se der ja, så det er gruppe kode, jeg la merke til en mønster men var ikke sikker der. Takk for forklaring og bekreftelse på det. Det med odde og partall viste jeg ikke heller. Det gir enda mer mening. Jeg liker at alt er så logisk om man bare kjenner til tanken bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Ja, det er mange kjekke og gjennomtenkte greier. Ikke alle ETK som oppgir navn, men du kan se navn og nummer på undergrupper hos GS mener jeg. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet September 4 Forfatter Share Skrevet September 4 3 timer siden, Otis skrev: Fant den! 61136954492 Det er mulig jeg har formulert meg dårlig her, men dette er "hun"kontakten (se bilde) og jeg trenger" han" kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet September 4 Forfatter Share Skrevet September 4 4 timer siden, mr.pingu skrev: Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Er det 3-pol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet September 4 Forfatter Share Skrevet September 4 Ja:) 6 minutter siden, E.C. skrev: Er det 3-pol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Selges bare som komplett sett de: 61129325537 61129277196 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet September 4 Forfatter Share Skrevet September 4 43 minutter siden, E.C. skrev: Selges bare som komplett sett de: 61129325537 61129277196 Hmm, det var synd. Har knekt den toppen som låser kontakten når den dyttes på. Nå sklir den rett av.. Må vell være noen som lager bare kontakten? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4 Share Skrevet September 4 Da er du fort over på enten å stripse (og teipe) det sammen-opplegg eller så kan du sikkert få kjøpt det hos høggern, men da er fort plasten like gammel som den som knakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå