satsti Skrevet September 11 Share Skrevet September 11 Hva er denne koblingen til som befinner seg bak en liten luke på min BMW X5 2013? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 11 Share Skrevet September 11 Er vel CD-veksler som pleier å sitte der på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11 Share Skrevet September 11 Diagnose-kontakt for MOST. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 11 Share Skrevet September 11 50 minutes ago, awt said: Diagnose-kontakt for MOST. Haha, søren. Hver gang jeg ikke gidder å slå opp i delekatalog eller TIS så blir det feil Takk for rettelsen. Otis og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satsti Skrevet September 12 Forfatter Share Skrevet September 12 Okei, tusen takk for svar. Sliter med at HUD ikke fungerer til tider. Lurer på hva det kan komme av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12 Share Skrevet September 12 HUD er jo veldig enkel i virkemåte. Den har bare + og - samt optisk. Men feilsøking er det faktisk verre med, for om du mangler optisk, så kan det være sender som er problemet, men også mottaker. Strøm tror jeg ikke er et problem, men det er på et generelt grunnlag. Defekt HUD er vel mest nærliggende å tro. Har du lest av feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå