satsti Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 Hva er denne koblingen til som befinner seg bak en liten luke på min BMW X5 2013?
E.C. Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 Er vel CD-veksler som pleier å sitte der på disse.
E.C. Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 50 minutes ago, awt said: Diagnose-kontakt for MOST. Haha, søren. Hver gang jeg ikke gidder å slå opp i delekatalog eller TIS så blir det feil Takk for rettelsen. awt and Otis 2
satsti Posted September 12, 2024 Author Posted September 12, 2024 Okei, tusen takk for svar. Sliter med at HUD ikke fungerer til tider. Lurer på hva det kan komme av..
Otis Posted September 12, 2024 Posted September 12, 2024 HUD er jo veldig enkel i virkemåte. Den har bare + og - samt optisk. Men feilsøking er det faktisk verre med, for om du mangler optisk, så kan det være sender som er problemet, men også mottaker. Strøm tror jeg ikke er et problem, men det er på et generelt grunnlag. Defekt HUD er vel mest nærliggende å tro. Har du lest av feilkoder?
Recommended Posts