Ron Jeremy Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 Opplever litt trøbbel med iDrive/skjerm i vår iX1. Har siste oppdatering på iDrive, som vel ble oppdatert for et par uker tilbake, men nå har det blitt litt trøbbel i tårnet. Nærmere bestemt, så fryser nedre del av skjermen seg. Trykker jeg på nedre del av skjermen, må man vente noen sekunder før noe skjer, da kan jeg etterhvert justere varme i sete og ratt, men kan ikke justere temperaturen (klima) opp eller ned… Alt annet fungerer fint. Oppdaget dette først igår, og moroa fortsetter. Fristende å spørre om noen vet om det går ann å ta en hard reset selv? Eller om det er mulig å oppdatere til en tidligere versjon. Eller skal jeg plinge Bilia bare?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 Hvis du holder inne volum-knappen (iallefal på iDrive 7) i ca 30 sekunder så vil den ta en omstart. Pleier å fikse en del slike skavanker. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 16 Forfatter Share Skrevet Oktober 16 1 time siden, sanders54 skrev: Hvis du holder inne volum-knappen (iallefal på iDrive 7) i ca 30 sekunder så vil den ta en omstart. Pleier å fikse en del slike skavanker. Takk, det skal prøves! Tror jeg har hørt om dette før, så kanskje fungerer det generelt på flere iDrive moduler? Takk for (forhåpentligvis) nyttig innspill! 👌🏻 AuroraDriver reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuroraDriver Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 Ser problemet, han der duden i skjermen er ikke happy. @sanders54 Den løsningen hjelper også for mobiler som ikke får koblet seg på via Bluetooth også etter det jeg forstår. Snagg30, mr.pingu og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 16 Forfatter Share Skrevet Oktober 16 27 minutter siden, AuroraDriver skrev: Ser problemet, han der duden i skjermen er ikke happy. @sanders54 Den løsningen hjelper også for mobiler som ikke får koblet seg på via Bluetooth også etter det jeg forstår. La oss skylde på lav ☀️ og gammel manns mysing. Støvete var det også, huff og huff! prøver volum trikset, håper det hjelper AuroraDriver reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 17 Forfatter Share Skrevet Oktober 17 Vel, resett funksjonen fungerte strålende! volum hjulet ble holdt nede ca 15-20 sekunder, deretter shuttet den ned og rebootet seg opp igjen. Problem løst og man kan igjen justere gradene på klima. Stor takk til bidraget som løste dette 👍🏻 sanders54, Marius2002, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå