teerex Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 (endret) Men hvor ofte må man levere inn bilen på service for at disse ikke skal gå tett da? Min E70 hadde angivelig stått i garasje det meste av livet inntil jeg kjøpte den ved 86k km. Jeg har kjørt 10k km, og har ingen trær den pleier å stå under.Stått snart 3 år utendørs hos meg. Men det var mildt sagt mye mudder nedi der på førersiden som måtte fjernes før jeg fikk lokalisert dreneringen. Så tydeligvis hadde ingen prøvd å fjerne noe i løpet av bilens levetid. Heldigvis var det en tørr sommer i år, før jeg oppdaget det. Vet ikke om den var helt tett men det var i såfall like før. Aldri opplevd mere høstregn enn i år. Så var nok bra at den ble sjekket. Passasjersiden inne i bilen er tørr og fin, den siden er kanskje ikke like utsatt. Har ikke prøvd å finne dreneringen der ennå. Vet ikke om man kan se den ved å ta ut "innsuget" til klimaanlegget under filtrene. Endret Oktober 27 av teerex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 Det er selvsagt ingen garanti at drenering ikke går tett, selv om man leverer inn på service. For ikke alle plasser som kan ta service, tar en skikkelig service. E70 er ganske enkler å sjekke drenering på, begge sider. På passasjersiden er det å bare ta bort luftinntaket til kupè. Muligens litt mer, men jeg mener du ser det ganske fort nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-11 Skrevet Oktober 27 Forfatter Share Skrevet Oktober 27 (endret) Ja det samme tenkte jeg. Har hatt den inne på de servicer som kommer opp, men det er kanskje ikke noen av disse som sjekker drenering? Står parkert i garasje. Jeg synes ihvertfall det er en idiotisk plassering som ikke gjør det mulig med enkelt renhold i kummene. Og vi skal være glade for å ikke være berørt av engelskmennenes "yellow - danger" pakning gjennom torpedoveggen. Tror man kommer til den ved å fjerne hele klimaboksen, men virker som unødvendig mye skruing for det som bør være en enkel vedlikeholdsjobb. Endret Oktober 27 av F-11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå