Bjerknez Skrevet Mandag kl. 08:36 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 08:36 Fikk melding om fredagen at bilen allerede var ferdig produsert. Hva det betyr vet jeg ikke, annet enn det virket på meg som om selger syntes det var tidligere enn først antatt. Han beregnet i utgangspunktet levering uke 2-3 i 2025, men om dette nå er fremskyndet vet jeg ikke. har sendt mail og venter svar skal sies fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 15 timer siden Forfatter Share Skrevet 15 timer siden Et spørsmål... Jeg har fått VIN nummer og lastet ned samt istallert mybmw appen og lagt inn bilens VIN for å logge inn samt lagt til en demobil. Når jeg går inn på navigasjon, og klikker på ikonet som viser en bil (som da skal vise hvor min bil er) så står den på en gedigen parkeringsplass i Munchen. Er dette faktisk min bil? Kan jeg spore den via appen på vei til Norge? For hvis selger har bestillt denne bilen og BMW har registrert denne på min epostadresse og jeg da logger inn på appen med den epostadressen og slår inn VIN nummer etc. så er det vel en potensiell mulighet for at dette faktisk er min bil? fupsaker og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden Det virker merkelig. Du må ha tilgang til bilen første gang når du virkelig setter den opp og du må manuelt huke av sporing i bilen for at du skal kunne se den i kartet. BMW legger heller ikke inn eposten din i en konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 12 timer siden Forfatter Share Skrevet 12 timer siden 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Det virker merkelig. Du må ha tilgang til bilen første gang når du virkelig setter den opp og du må manuelt huke av sporing i bilen for at du skal kunne se den i kartet. BMW legger heller ikke inn eposten din i en konto. Det rare er at når jeg prøver og komunisere med bilen ellers ved å slå på lys etc. så får jeg beskjed om at dette ikke er mulig med "demobil". Ganske åpenbart selvsagt... men den viser jo en bil i kartet... Jeg skal følge med å se om denne flytter seg. Hvis den gjør det så styrker det vertfall sannsynligheten for at dette er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 11 timer siden Share Skrevet 11 timer siden Jeg tviler. Det skal ikke være mulig å knytte bilen 100% opp mot MyBMW uten at du har fysisk tilgang til den. Jeg antar noe har kålet seg til når du har lagt til en demobil. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 11 timer siden Forfatter Share Skrevet 11 timer siden 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg tviler. Det skal ikke være mulig å knytte bilen 100% opp mot MyBMW uten at du har fysisk tilgang til den. Jeg antar noe har kålet seg til når du har lagt til en demobil. Den er ikke 100% koblet opp. Det er mye som ikke funker av opplagte grunner. Men det VIRKER vertfall som om jeg kan se hvor den er.... Men jeg skal ikke påstå det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet 10 timer siden Share Skrevet 10 timer siden (endret) Eller det er bare demo-koordinater som alltid står der. Ut fra bilde/karte kan jeg med engang si at det er BMW hovedkontor / BMW WELT / BMW museum som står på det hjørne / krysset der. Endret 10 timer siden av mr.pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 9 timer siden Forfatter Share Skrevet 9 timer siden 52 minutter siden, mr.pingu skrev: Eller det er bare demo-koordinater som alltid står der. Ut fra bilde/karte kan jeg med engang si at det er BMW hovedkontor / BMW WELT / BMW museum som står på det hjørne / krysset der. Ja, det kan det så absolutt være. Å kanskje er nok DET mest sannsynlig også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå