Mr. Erling Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 (endret) Hei, Godt Nyttår!🙂 Roadster Z4 M40i, produsert august 2024, har utstyrs option ''S760 High Gloss Shadowline'' Vet at bl.a. mørke vindus lister avslører at dette er en BMW med Shadowline option, men ikke på min Roadster. Der er det ikke vindus lister. Noen som vet hva som skiller seg som Shadowline på denne Roadster? Endret Januar 4 av Mr. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 (endret) Dørl/vibdulistene, underside av speilene Men på roadster er det visst bare nederste dør/vindulista. Muligens mørkere lyktene. Endret Januar 4 av mr.pingu Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Januar 4 Forfatter Share Skrevet Januar 4 2 timer siden, Marius2002 skrev: Takk. Det var fin forklaring og hjelp. Ser at lyktene på min er mørkere. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 (endret) 17 minutter siden, Mr. Erling skrev: Takk. Det var fin forklaring og hjelp. Ser at lyktene på min er mørkere. Ja, usikker på Z4, men shadowline-lykter er ofte eget alternativ. Fant ikke på Z4-konfiguratoren så mulig det inngår i en pakke?, men her fra i4: Endret Januar 4 av Marius2002 Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Januar 4 Forfatter Share Skrevet Januar 4 (endret) 14 timer siden, Marius2002 skrev: Ja, usikker på Z4, men shadowline-lykter er ofte eget alternativ. Fant ikke på Z4-konfiguratoren så mulig det inngår i en pakke?, men her fra i4: Takk for flott svar, Marius Ja, enig i at det er i en pakke. Da vi satt sammen hos Bilia og la inn ''options'' via BMW's AI (kopi av AI ser du på ''min side'' Show off om ny Z4)ved bestillingen, sa jeg at jeg ønsket ikke ''head up''. Har hatt ''Head up'', og det passer ikke mitt behov. Tenkte å spare noen kroner, for det koster. Men, da vi omsider ble enig og la inn ''Head up'', forandret alt seg på AI konfigurasjonen, vedr. Shadowline: lyktene ble mørkere glass på AI tegningen til BMW. Tror også at baklyktene ble mørkere? (vet ikke om du ser det på bildene?) Endret Januar 5 av Mr. Erling mr.pingu, Marius2002 og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 (endret) @Mr. Erling Jeg har undersøkt litt. Ser ut som at Adaptive Headlights har mørk innmat, lik shadowline på andre modeller. Ergo får du shadowline-lykter ved å velge adaptive frontlykter. Slik jeg tolker det store internettet Til sist, denne Z4en din er nok engang helt nydelig. For en bil! 🤘😎 Endret Januar 4 av Marius2002 Mr. Erling og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå