e60tin Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Hei, bilen min girer ikke ned lengre når jeg tar inn gassen noe som gjør at den bruker veldig lang tid før den begynner og gi kraft. Når den når rundt 3000 går den likt som den pleide. Noen som har vært borti dette før? gjelder en bmw 525d 2005 Endret 19 timer siden av e60tin
e60tin Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 8 timer siden, Reef89 skrev: Lenge siden det var service på kassa? Ja den har aldri hatt service. Men skjedde veldig fort aldri vært et problem før og den girer fortsatt fort når jeg får meg opp i turtall
mr.pingu Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hvor langt har den gått? Tror den har hatt godt av litt ny girkasse olje.
e60tin Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Akkurat nå, mr.pingu skrev: Hvor langt har den gått? Tror den har hatt godt av litt ny girkasse olje. Hørt at man ikke bør bytte så seint. 340000
Otis Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Det er jo en sannsynlighet for at det er noe annet feil en plass. Anbefaler å lese av feilkoder først. e60tin, mr.pingu og ///M-ini95 reagerte på dette 1 2
mr.pingu Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 9 minutes ago, e60tin said: Hørt at man ikke bør bytte så seint. 340000 Ja, nå er jeg ikke ekspert på område men det ble meg fortalt at hvis det er ikke byttet før og den har gått over 200k km er ikke anbefale med flush fordi det kan løse opp skitt som går da muligens videre inn på kassa. Men «vanlig skift» er ikke noe problem. Så skift uten trykk / flushing utenfra. men muligens har du annet feil, så lurt å finne ut av det før du bruker penger på ny olje. Endret 7 timer siden av mr.pingu
Reef89 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ja riktig det med flush og skift, det er ikke det samme. Alt som har olje i seg har godt av ny olje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå