525TDSA Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Er det noen som kan anbefale en brukbar start booster? Det har vel kommet noen nye på markedet i det siste? Tenker den bør være så liten som mulig og at den kan ligge lenge uten at den må lades.
Otis Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Noco sine blir jo fremstilt veldig godt i SoMe hvertfall, aldri prøvd de selv dog. 525TDSA reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Skulle til å skrive det samme. Han Project Farm på tuben har testet en del slike og Noco mener jeg gjør det ganske bra der. 525TDSA reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Noco GB bruker vi i småbrannbilene og de ligger lenge før de lades, ligger stort sett på 90% ved lading. Brukt nå i over 6år så skulle jeg hatt noe sånt privat så måtte det blitt en sånn. Får jo fra 400a til 4250a, spørs behovet. Endret 7 timer siden av Reef89 Otis reagerte på dette 1
525TDSA Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 2 hours ago, Reef89 said: Noco GB bruker vi i småbrannbilene og de ligger lenge før de lades, ligger stort sett på 90% ved lading. Brukt nå i over 6år så skulle jeg hatt noe sånt privat så måtte det blitt en sånn. Får jo fra 400a til 4250a, spørs behovet. Takk for det. Jeg har bare en 2 liter diesel så da holder den sikkert👍 Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå