525TDSA Skrevet Januar 17 Skrevet Januar 17 Er det noen som kan anbefale en brukbar start booster? Det har vel kommet noen nye på markedet i det siste? Tenker den bør være så liten som mulig og at den kan ligge lenge uten at den må lades.
Otis Skrevet Januar 17 Skrevet Januar 17 Noco sine blir jo fremstilt veldig godt i SoMe hvertfall, aldri prøvd de selv dog. 525TDSA reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Januar 17 Skrevet Januar 17 Skulle til å skrive det samme. Han Project Farm på tuben har testet en del slike og Noco mener jeg gjør det ganske bra der. 525TDSA reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Januar 17 Skrevet Januar 17 (endret) Noco GB bruker vi i småbrannbilene og de ligger lenge før de lades, ligger stort sett på 90% ved lading. Brukt nå i over 6år så skulle jeg hatt noe sånt privat så måtte det blitt en sånn. Får jo fra 400a til 4250a, spørs behovet. Endret Januar 17 av Reef89 Otis reagerte på dette 1
525TDSA Skrevet Januar 17 Forfatter Skrevet Januar 17 2 hours ago, Reef89 said: Noco GB bruker vi i småbrannbilene og de ligger lenge før de lades, ligger stort sett på 90% ved lading. Brukt nå i over 6år så skulle jeg hatt noe sånt privat så måtte det blitt en sånn. Får jo fra 400a til 4250a, spørs behovet. Takk for det. Jeg har bare en 2 liter diesel så da holder den sikkert👍 Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå