Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 17:01 Skrevet Lørdag kl. 17:01 28 minutter siden, FransEirik skrev: Kanonbra info Øyvind! nei har m550d så bør være meget likt 🤪 Da er det nok ganske likt. 😀👍 FransEirik reagerte på dette 1
FransEirik Skrevet Lørdag kl. 18:01 Skrevet Lørdag kl. 18:01 58 minutter siden, Øyvind L. skrev: Da er det nok ganske likt. 😀👍 Du har ikke merka noe til ujevnheter i gasspådrag, feilmeldinger, høyt forbruk eller noe slikt på grunn av dette?
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 18:57 Skrevet Lørdag kl. 18:57 (endret) 56 minutter siden, FransEirik skrev: Du har ikke merka noe til ujevnheter i gasspådrag, feilmeldinger, høyt forbruk eller noe slikt på grunn av dette? Nei. Ingenting. Hvorfor skulle det bli høyrer forbruk og feilmeldinger? Endret Lørdag kl. 18:58 av Øyvind L. FransEirik reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 19:39 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:39 36 minutes ago, Øyvind L. said: Nei. Ingenting. Hvorfor skulle det bli høyrer forbruk og feilmeldinger? Fordi swirlflaps er vel så luften blir turbulent og så blandes bedre i sylinderen så i teori bedre forbrenning? Men jeg tør ikke å påstå noe her men jeg er ikke helt overbevist av fordelene for å fjerne utenom at de ikke kan bli sugd inni motoren når de går i stykker. FransEirik reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet Lørdag kl. 21:13 Skrevet Lørdag kl. 21:13 1 time siden, mr.pingu skrev: Fordi swirlflaps er vel så luften blir turbulent og så blandes bedre i sylinderen så i teori bedre forbrenning? Men jeg tør ikke å påstå noe her men jeg er ikke helt overbevist av fordelene for å fjerne utenom at de ikke kan bli sugd inni motoren når de går i stykker. Man får bedre fyllingsgrad ved å fjerne dem. De er jo bare aktive(lukket) på lave turtall, MEN hvis ikke de åpner så står det i BMW sin dokumentasjon at man mister 10% av topp effekten. De er der rett å slett der bare pga utslipp så ja muligens bedre forbrenning, men ikke noe man vil merker negativt, men heller positivt. FransEirik, Otis og mr.pingu reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå