Kedadus Skrevet Torsdag kl. 17:12 Skrevet Torsdag kl. 17:12 Noen som vet åssen jeg skal kode EDC til F11? har kjøpt nyte til 20løk.... og nå må jeg kode men finner ikke noe i ISTA og esys har jeg ikke skjønt meg 100% på enda
Otis Skrevet Torsdag kl. 17:57 Skrevet Torsdag kl. 17:57 Du har skiftet edc demper? Isåfall gjøres det i ista, kanskje under service og chassis.
RemyNG Skrevet Torsdag kl. 18:24 Skrevet Torsdag kl. 18:24 Jeg brukte Esys når jeg skiftet, men fulgte noen formler som denne Prøvde med ISTA men fant ikke hvordan jeg kunne gjøre det.
Kedadus Skrevet Torsdag kl. 19:36 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 19:36 1 hour ago, Otis said: Du har skiftet edc demper? Isåfall gjøres det i ista, kanskje under service og chassis. Vært i ISTA og sjekka men finner kun Bleeding av luft belg og ikke noe annet.. koding må gjøres i ESYS men fant RK A7 og A8 som er tyderligvis til dem og la inn CAFD men den var ikke riktig så ingen anelse 1 hour ago, RemyNG said: Jeg brukte Esys når jeg skiftet, men fulgte noen formler som denne Prøvde med ISTA men fant ikke hvordan jeg kunne gjøre det. Prøvde og følge denne men skjønte ikke mye
PIIIPower Skrevet Torsdag kl. 22:01 Skrevet Torsdag kl. 22:01 Du har jo alltids muligheten til å jukse litt.. bimmerfiks..
mr.pingu Skrevet Torsdag kl. 23:03 Skrevet Torsdag kl. 23:03 Sånn generelt ved E-sys; Man pleier first å «inject cafd» / «Detect CAFD for SWE» og så må den VO-kodes etterpå. Bare høyre klikk og «Code» etter men man ha lest / aktivert VO først.
Kedadus Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden (endret) 8 hours ago, mr.pingu said: Sånn generelt ved E-sys; Man pleier first å «inject cafd» / «Detect CAFD for SWE» og så må den VO-kodes etterpå. Bare høyre klikk og «Code» etter men man ha lest / aktivert VO først. Jeg la inn CAFD prøvde 2 versioner men ingen av dem funka men den endra feil meldinga til Coding not released istede 9 hours ago, PIIIPower said: Du har jo alltids muligheten til å jukse litt.. bimmerfiks.. Bimmerfiks? det firma ned mot oslo traktene? litt langt ... mener jeg var til han en gang før og da var han ikke hjemme en gnag der Endret 19 timer siden av Kedadus La til tekst
Otis Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Han bistår over nett også. teerex reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 1 hour ago, Kedadus said: eg la inn CAFD prøvde 2 versioner men ingen av dem funka men den endra feil meldinga til Coding not released istede Har du VO-kodet etter du la CAFD inn? Hva har du akkurat gjort og hva er akkurat feilmeldinger? Hvilken kode?
PIIIPower Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 10 timer siden, Kedadus skrev: Bimmerfiks? det firma ned mot oslo traktene? litt langt ... mener jeg var til han en gang før og da var han ikke hjemme en gnag der Du har jo pc og sw. Koding kan fint gjøres over TeamViewer 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå