Mukern Skrevet Mars 6 Skrevet Mars 6 Hei, har en BMW 320D E91 2007 som jeg har tenkt til å bytte casterstag foring, men er litt usikker hvordan den ser ut på selve bilen... vurderer å sende på rep. men da lurer mekaniker på hvilken foring det er, og ber meg sende bilde... hvor finner jeg de?
E.C. Skrevet Mars 6 Skrevet Mars 6 Nr. 10: PS: Hvordan fant du ut at du skulle bruke en mekaniker som aldri har skrudd på understell på en BMW før?
LP760 Skrevet Mars 6 Skrevet Mars 6 42 minutes ago, Mukern said: Hei, har en BMW 320D E91 2007 som jeg har tenkt til å bytte casterstag foring, men er litt usikker hvordan den ser ut på selve bilen... vurderer å sende på rep. men da lurer mekaniker på hvilken foring det er, og ber meg sende bilde... hvor finner jeg de? Bestill heller ny casterstag. Mye mindre jobb og ikke mye dyrere enn foringen.
*MrB* Skrevet Mars 6 Skrevet Mars 6 53 minutes ago, LP760 said: Bestill heller ny casterstag. Mye mindre jobb og ikke mye dyrere enn foringen. Viktig å sjekke opp i forkant her. Noen selger staget med foring. Noen uten. ZF og Meyle er merker som alltid har den med.
Reef89 Skrevet Mars 6 Skrevet Mars 6 2 timer siden, Mukern skrev: ... hvor finner jeg de? Koed.no har en fin og oversiktlig ETK. (delekatalog)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå