Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Reef89 skrev:

samt at bilde du selv la ut av klistremerke på toppen av lykta var din egen lykt?  i såfall så har du ikke adaptive lykter, hadde du hatt det så hadde det vært en H3 pære på lappen også.

Sier jo kun fjernlys har aldri nevnt kurvelys her og ja klistremerke er fra min lampe men hvirdan finne ut om delen jg kjøper fraa finndel på andre siden av landet har den 5ac kompatibilitet ? Eller har alle xenon lamper fra 08 dette ? Jeg er ikke en som skrur på biler i det hele tatt har bare lært en ting eller to fra en kjent kar i bmw miljøet som nå er blitt borte(flytta til sarpsborg)  gammal mann nå  og derfor er jeg nå her!

Skrevet
4 hours ago, blackmanswife1 said:

Sier jo kun fjernlys har aldri nevnt kurvelys her og ja klistremerke er fra min lampe men hvirdan finne ut om delen jg kjøper fraa finndel på andre siden av landet har den 5ac kompatibilitet ? Eller har alle xenon lamper fra 08 dette ? Jeg er ikke en som skrur på biler i det hele tatt har bare lært en ting eller to fra en kjent kar i bmw miljøet som nå er blitt borte(flytta til sarpsborg)  gammal mann nå  og derfor er jeg nå her!

Finndel opplyser VIN, så kan du bruke mdecoder.com eller Bimmer.work for å sjekke utstyrslisten.

Eller du kan finne riktig delenummer og søke på det. 
realoem.com er en nettside du kan bruke med finne delenummer. Ofte står også delenummer på selve delen.

Skrevet

Hvorfor skal du ha ny lampe i utgangspunktet?

Men skjønner ikke hva du mener her...  vi har jo nå konkludert med at du ikke har AHL lykter, du har vanlige BI xenon lykter.    Da leiter du etter en vanlig BI xenon lykt, den har dele nr. 63127177751.
Og ser slik ut:
KB1257895-1__w1920__.thumb.jpg.c511a03ffff714605cbc5f2d78488378.jpg

For eksempel en lykt du kan kjøpe fra Finndel:
https://finndel.no/delinfo.aspx?f=210&dnr=161523

Skrevet
6 hours ago, blackmanswife1 said:

men hvirdan finne ut om delen jg kjøper fraa finndel på andre siden av landet har den 5ac kompatibilitet ? Eller har alle xenon lamper fra 08 dette ? 

Jeg skrev da at 5AC-funksjonaliteten sitter i speilet og ikke i lyktene. 

Skrevet
1 time siden, Reef89 skrev:

Hvorfor skal du ha ny lampe i utgangspunktet?

Men skjønner ikke hva du mener her...  vi har jo nå konkludert med at du ikke har AHL lykter, du har vanlige BI xenon lykter.    Da leiter du etter en vanlig BI xenon lykt, den har dele nr. 63127177751.
Og ser slik ut:
KB1257895-1__w1920__.thumb.jpg.c511a03ffff714605cbc5f2d78488378.jpg

For eksempel en lykt du kan kjøpe fra Finndel:
https://finndel.no/delinfo.aspx?f=210&dnr=161523

Er en sprekk i plastikken/glasset i front som går over fra ned til opp blir nok ikke eu godkjent og har kjempeproblem med dugg osv skal egt selge bilen så vil ikke ha reklamasjoner osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...