Makky123 Skrevet Torsdag kl. 06:00 Skrevet Torsdag kl. 06:00 9 timer siden, Julianv skrev: Oljeskift blir det uansett. Har bare kjørt knappe 14 dager med disse, og er i pappaperm så maks 200km tenker jeg Heldigvis.. Har BMW noen tall på dette, som kan styrke min sak mot dekkverkstedet? Ville tro et seriøst dekkverksted vet om dekk krav på BMW med xdrive, er jo ikke noe som er nytt liksom. Dessverre kan det bli slik når man går for «billigdekk». Vet ikke helt hva du forventer at verkstedet skal gjøre, du vet ikke hva som ble «avtalt/snakket om» når dekkene ble kjøpt av forrige eier. Så her må du i såfall høre med forrige eier og se om dere kan bli enige om noe. xDelete på sommer som noen nevner kan jo være et alternativ.
Julianv Skrevet Torsdag kl. 10:07 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 10:07 (endret) De ville ikke "røre saken"... Henvist til han faren som jobber der, men han er vekkreist. Får se hva han sier. Merkelig da det er kvittering på arbeid og dekk derfra, føler de burde tatt litt ansvar da Får hente noen 19" med greie dekk i mellomtiden tenker jeg, vil ikke kjøre med dette. Av nysgjerrighet, mye arbeid med xDelete? Endret Torsdag kl. 10:07 av Julianv
Makky123 Skrevet Torsdag kl. 10:18 Skrevet Torsdag kl. 10:18 8 minutter siden, Julianv skrev: De ville ikke "røre saken"... Henvist til han faren som jobber der, men han er vekkreist. Får se hva han sier. Merkelig da det er kvittering på arbeid og dekk derfra, føler de burde tatt litt ansvar da Får hente noen 19" med greie dekk i mellomtiden tenker jeg, vil ikke kjøre med dette. Av nysgjerrighet, mye arbeid med xDelete? Har ikke erfaring med xDelete selv, så her må noen andre svare. Sjekk Youtube, ofte det ligger noen videoer av fremgangsmåte der. Ang dekk, se for deg scenario: Verksted: De billigdekkene anbefaler vi ikke, du burde heller ta disse, men de koster noen tusen mer. Kunde: Jeg vil ha de billigste dekkene. Og så blir de billigdekkene montert. Derfor jeg sier at det er begrenset hva man kan forvente at verkstedet kan/vil gjøre. Du har kjøpt dette fra en annen, og ikke fra verkstedet, så du skal i teorien da henvende deg til selger av bilen. Nå vet vi ikke hva som ble avtalt mellom deg og selger når det kommer til dekkene. Vil tippe selgeren bare gikk til verkstedet, hadde dimmensjonen klare og kjøpte noen billigdekk.
Julianv Skrevet Torsdag kl. 10:29 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 10:29 Kontramelding, fikk telefon tilbake allerede nå og sak blir tatt direkte med dekkimportør I mellomtiden får jeg midlertidig andre fordekk på bilen i morgen slik at jeg får riktig rulleomkrets foran og bak. Service ❤️ mr.pingu og Makky123 reagerte på dette 2
E.C. Skrevet Torsdag kl. 10:59 Skrevet Torsdag kl. 10:59 Høres ut som at du var ganske heldig der og at de ønsker å finne en løsning, det er ikke hver gang. Makky123, mr.pingu og Julianv reagerte på dette 3
Makky123 Skrevet Torsdag kl. 11:15 Skrevet Torsdag kl. 11:15 Veldig bra, ingenting er bedre! Når saken er løst fortjener navnet på verkstedet å bli nevnt her. God service og oppfølgning fortjener å publiseres. Alt for ofte er det kun det negative som blir snakket om E.C. og Julianv reagerte på dette 2
Julianv Skrevet Torsdag kl. 11:34 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 11:34 Absolutt! Var veldig fornøyd der sist, så håper jeg blir like fornøyd nå Håper nye dekk gjør susen og bilen blir happy. Allerede bestilt olje til transferkasse så det blir byttet snarlig. Skal på langtur i sommer gjennom Europa med samboer og baby så greit at bilen virker Makky123 reagerte på dette 1
Julianv Skrevet Fredag kl. 19:17 Forfatter Skrevet Fredag kl. 19:17 Da har jeg fått nye dekk foran av annet merke og alt er ok Målte nye dekk for gøy og nå er det 228cm foran og bak! Knallgod service hos Dekkstra Åsane, anbefales for alle som bor i Bergen. Det var ikke diskusjon engang, man kunne ikke kjøre rundt i xDrive bil med feil rulleomkrets. Takk til alle som hjalp med tips og triks. Otis, ///M-ini95 og E.C. reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå