thansen Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Har prøvd å bruke disse men de blir for små til bagasjerommet. Finner heller ikke andre klips på nett. De som er orginal er mye større enn de man får kjøpt på ebay etc.
E.C. Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Hvis du har nr. til originale så er det enten å kjøpe de eller se om de finnes på AliExpress?
thansen Skrevet Juni 11 Forfatter Skrevet Juni 11 51437001491 er oem nummer, problemet er at de på nett ikke stemmer med det som trengs.
mr.pingu Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Noen typer får man bare originalt føler jeg. Jeg har masse av klips men det er få som må bare bestilles originalt. Otis og E.C. reagerte på dette 2
thansen Skrevet Juni 11 Forfatter Skrevet Juni 11 3 hours ago, mr.pingu said: Noen typer får man bare originalt føler jeg. Jeg har masse av klips men det er få som må bare bestilles originalt. Problemet er jo, når jeg feks søker opp OEM nummer hos koed. Så kommer det 2 ulike klips opp som "skal passe". Det som orignalt kommer opp og alternativet som også dukker opp (lenker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå